1/27/2013

Pomocy ratunku

Nie napiszę dzisiaj nic ciekawego a mam tyle recenzji przygotowanych..tylko ubrać w słówka ale jak? jak całą niedzielę spędziłam na nadrabianiu zaległości pracowych..piętnaście wywiadów to naprawdę mój osbisty wyczyn..Nie pytajcie jakich - powiem jedno - obszernych :)

Ale ale...
zwracam się do Was z prośbą

mam strasznie ale to okropnie przesuszoną skórę na buzi a szczególnie na nosie - cera jest podrażniona, zaczerwieniona i schodzi mi skóra - głównie z nosa ale z okolicy brwi też - polecacie może jakiś super nawilżający krem do takich zadań specjalnych..

Miłej reszty niedzieli ...idę trochę poćwiczyć - musze sie koniecznie rozładować :)

35 komentarzy:

  1. dla mnie świetnym jest Nivea soft, bardzo dobrze nawilża :)



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nivea nie sprawdza się w moim przypadku - jedyne co toleruje moja skóra to ichniejsze dezodoranty:)

      Usuń
  2. mam podobny problem i nie znalazłam nic ciekawego na razie co by pomogło.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się razem czegoś dowiemy i akurat pomoże:)

      Usuń
  3. Polecam Sudocrem, dostępny w Rossmannie (myślę że w aptekach też można go dostać). Mi pomógł, mojej kuzynce też. W promocji był za jakieś 9 zł. Ma w składzie parafinę, więc może zapchać (u siebie tego nie zauważyłam).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tutaj masz recenzje z wizażu http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=303 :)

      Usuń
    2. Polemizowałabym z tym, czy Sudocrem pomoże przy takim problemie jaki opisała Esy. Poza tym warto spojrzeć na skład....

      Usuń
    3. Oj nie nie sudocrem to nie - mam nawet w domu ale na inne problemy;)

      Usuń
  4. Do zadań specjalnych Lipobase, dostaniesz ją bez problemu w aptece.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A najważniejsze? Czego używałaś lub co robiłaś i kiedy zauważyłaś ten stan?

      Usuń
    2. Pogorszyłam sobie tym peelingiem enzymatycznym z Yoskine plus przebywanie na powietrzu od ponad tygodnia masakra nos czerwony jak piskorz i skóra schodzi co jest nie tylko nieestetyczne ale po prostu boli:(

      Usuń
    3. Trzymam kciuki :* Może akurat pomoże Ci tak samo jak u mnie się sprawdza.

      Usuń
  5. Najlepsze co może być na takie problemy to krem E45. Mój tato miał poważne problemy ze skórą (pracował w niskich temp.) - schodziła, łuszczyła się plus była zaczerwieniona. Wystarczyła kuracja E45 i po problemie :-)

    http://anianawyspach.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś moja buzia była strasznie przesuszona po maści przepisanej przez dermatologa. Skóra dosłownie schodziła mi płatami. Nie pomagały mi żadne kremy. Jedyne co pomogło to peeling enzymatyczny z Ziaji: http://www.bangla.pl/opinie/p5532/ziaja-calma-hlc-peeling-enzymatyczny. Efekt był natychmiastowy. Naprawdę polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo nie nie - peelingiem enzymatycznym sobie takiej biedy napytałam co prawda z yoskine ale rozumiesz..mam uraz:)

      Usuń
  7. Polecam Nivea Soft.:) Daje bardzo fajne nawilżenie na długi czas i nie zostawia takiej tlustej warstwy:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Poczytaj u mnie o Lumene. Może Ci się spodoba. Ja mam raczej tłustawą cerę,ale krem sprawdził się w kryzysie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. maseczka z miodem w saszetce jest bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie mam nawet miód może sobie zrobić maseczkę na kinola:)

      Usuń
  10. Nie wiem jak to się nazywa ale do kupienia w aptece. Jest to maść, która przyspiesza gojenie się ran. Ja stosowałam ją często na ręce, które były traktowane waśnie mrozem. Popękane, wysuszone i bolące. Po 1 nocy w rękawiczkach poprawa była niesamowita. Może co takiego by Ci pomogło.

    OdpowiedzUsuń
  11. polecam wazelinę lub maść witaminową :) DZIAŁA.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo moich szczerych chęci nie pomogę i nie podam nazwy żadnej magicznej mikstury bo takiej nie znam ale trzymam kciuki, że Ty szybko ją znajdziesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z kremów ogólnodostępnych nie pomogę, choć może wypróbuj zwykłą wazelinę? Ja męczyłam się z takim stanem przez kilka miesięcy i dopiero maść sterydowa mi pomogła :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj współczuję Ci bardzo, ja od pewnego czasu mam podobnie. Zawsze miałam mieszaną cerę, a teraz nie mogę sobie poradzić z przesuszeniem :/

    OdpowiedzUsuń
  15. niestety również nie pomogę, bo stosuję raczej lekkie nawilżaczo/natłuszczacze, ale może jakieś domowe nocne maseczki trochę złagodzą skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sudocrem powinien Ci pomóc;* Moja siostra zawsze zimą ma takie problemy i właśnie jego używa;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio próbowałam Ziaji z olejkiem arganowym, ale ostrzegam, że może Cię trochę przytkać, jeśli cerę masz wybredną. A z wyższej półki cenowej, Cetaphil, u mnie wzbudził pełen zachwyt i to jeden z najbardziej polecanych przez dermatologów środków.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj nie miałam nigdy takiego problemu , ale może sposobem domowym ? Zalej garść płatków owsianych gorącym mlekiem, odczekaj aż wystygnie i połóż na nosek na pół godziny , potem posmaruj kremem. Może coś da : ) Pozdrawiam i życzę powodzenia .

    OdpowiedzUsuń
  19. Współpczuję, ja bym spróbowała na Twoim miejscu krem Bambino, u nas sie sprawdza i u mnie i u córki, cena ok. 8 zł, na nasze policzki po mrozie-działa.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wywiadów? To czym Ty się zajmujesz?:) Mi na suchą i podrażnioną skórę bardzo pomógł krem AA Wrażliwa Natura :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bym Ci poleciła jakiś krem regenerujący z Tołpy, oczywiście do twarzy ;)


    ps. też jestem ciekawa, czym się zajmujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Doraźnie spróbuj wazeliny... może brzmi śmiesznie, ale mnie w takich sytuacjach parę razy uratowała. Ewentualnie jakiś olejek/oliwka o prostym składzie. Jedno lub drugie powinno sprawę całkowicie rozwiązać :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger