1/01/2013

Noworocznie - zamiast życzeń wyniki rozdania:)

Zamiast życzeń - bo Kochani życzę Wam zawsze tego samego co sobie :) czyli jak najlepiej nie tylko od święta

mam wiadomość odnośnie błyszczyka

który wędruje do


Gratuluję serdecznie - już piszę do Ciebie maila:)

Zapowiadam że niedługo jak tylko odzyskam pełnię władz umysłowych kolejny konkurs tym razem pachnący poziomkami będzie..





Wiadomość z ostatniej chwili - TEŻ JĄ MAM :) Naked 2 zupełnie nieoczekiwanie dzięki informacjom z blogsfery o korzystnej cenie bo starałam się omijać Sephorę szerokim łukiem:)


30 komentarzy:

  1. Gratuluję.
    A Tobie zyczę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo - Wszystkiego co piękne, dobre, ciepłe i niezapomniane w Nowym Roku dla Ciebie:)

      Usuń
  2. Gratuluję ;)
    co do paletki - ja nadal się dzielnie trzymam i nic nie kupuję, a wy wciąż kusicie.... :)

    /a może zainteresuje Cię rozdanie u mnie? - makiazas23.blogspot.com , szczęśliwego Nowego Roku!/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ach mnie też skusiły :)
      poczyniłam już odpowiednie kroki:))

      Usuń
  3. Hmm... Było tak bliziutko. Cóż... zawsze mam pecha - żadna nowość.
    Oczywiście gratuluję!
    Lamorell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam pecha jeśli chodzi o losowanie - szanse się zwięszają kiedy trzeba coś zrobić..napisać...bądz czujna bo niedługo następny konkurs - dużo szczęścia w Nowym Roku:)

      Usuń
  4. Gratulacje :)
    Ach, wszyscy mają Naced a ja nie mam!
    Miłego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całkiem nieplanowany zakup dzięki blogsferze nie wiem czy to dobrze czy źle ale jest taka piękna:)) Miłej reszty tygodnia :))

      Usuń
  5. naked to moja nowa miłość! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj i moja zdaje się na razie na nią tylko patrzę bo jest taka śliczna każdy szczegół tak pieczołowicie zrobiony omm moon ommm :) dobrze że ma tyle kolorów = to się podzielimy na pewno tą miłością bezkorozyjnie:))

      Usuń
  6. Ooo! nie wierzę, że wreszcie mi się udało! Dziękuję;*

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje Moshi ;]
    ps. t0 ile teraz ta paletka?i do kiedy taka promocja w sephorze?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja -30% na wszystko do makijażu była w Sephorze do 31 grudnia - tak więc cena początkowa wynosiła coś 180 ileś a ja zapłaciłam 130 z groszami:))

      Usuń
  8. jeszcze nie śpisz czy już nie śpisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje i udanego nowego roku ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger