1/18/2013

Liczby... cyferki...statystyki

Nie wiedzieć dlaczego każdy lubi okrągłe liczby - kojarzy to się z pewnym porządkiem, zakończeniem lub punktem wyjścia ku nowemu.
Jako, że ja głąb i absolutne zero matematyczne jestem  - cyfry, statystyki mnie lekko odstręczają...



200 obserwatorów to jednak nie pusta liczba...To jesteśmy

My - z naszym życiem, doświadczeniami, humorami, troskami i problemami. 

Prowadząc blog mam przekonanie, że należę do jakiejś specyficznej wspólnoty, którą razem tworzymy. Jestem bardzo wdzięczna za każdego obserwatora a każdy nawet najmniejszy komentarz wywołuje uśmiech na mojej twarzy. Bardzo lubię sława zarówno pochwały jak i konstruktywnej krytyki.
Jestem otwarta na dialog. Umiem wyciągać wnioski. Nie jestem typem przywódcy czy inicjatora ale postaram się aby to miejsce było przyjazne dla każdego kto zechce pozostawić jakąś cząstkę siebie...z pewnością zrewanżuję się tym samym:) 
 Zmieniłam nieco nastawienie na oferty współpracy, zobowiązań 
Dzięki Waszym radom wciąż pracuję nad tym, żeby blog się rozwijał...
Poznałam parę osób, z którymi połączyła mnie specyficzna więź, niektórzy nazywają to pokrewieństwem dusz...
Dzięki Wam się uśmiecham a czasem o Was martwię..

Przypominam, że aktualny jest konkurs TU

A ja już myślę o kojnym rozdaniu...Nawiasem mówiąc czytałyście Samotność liczb pierwszych - Paolo Giordano?


Dziękuję że JESTEŚCIE - każdej z Was osobna :) 


Byłabym wdzięczna gdybyście napisały co Wam się w blogu nie podoba, co muszę zmienić w pierwszej kolejności...W komentarzach zostawcie proszę swój adres email - ponieważ Mam dla Was
Kryolan - czarny eyeliner w kremie - EBONY 
To rozdanie jest przeznaczone tylko dla mojej 200 - setki :)
Czekam na komentarze do północy 19.01 - wynik ogłoszę 20.01 a 21 Kryolan opuści Lublin:)
Zapraszam - czytam wnikliwie (śmiało, śmiało)  i na bieżąco robię poprawki:)

Obserwuję jako:
W blogu nie podoba mi się ....
e - mail:

25 komentarzy:

  1. Gratulacje okrągłej liczby i oczywiście życzę następnych setek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej hej! Gratuluję okrąglaka :) 200 to już COŚ :)

    Zmieniłabym czcionkę w panelach bocznych na taką, która ma polskie znaki :) Wszystkie łóżźćśę są inne niż sama czcionka (i trochę się muszę nawytrzeszczać, żeby tę czcionkę odczytać)

    Poza tym bardzo przejrzyście i miło dla oka :) Dobra robota! Tak trzymaj :)

    Obserwuję jako: CatKRM
    W blogu zmieniłabym czcionkę w panelach i tytulach postów.
    e-mail: catkrm@hotmail.com

    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  3. My także dziękujemy, że dla nas piszesz i nie jesteś samolubem, bo także często zaglądasz do innych :)


    Obserwuję jako: Paczajka
    W blogu nie podoba mi się ... Hm... nie to, że mi się od razu nie podoba, ale coś mi nagłówek nie łączy się z tłem za bardzo. Esy, floresy... kojarzy mi się z szaleństwem (oczywiście tym dobrym), kolorami..., a w nagłówku i tle tak spoookojnie...
    e - mail: paczajka0@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: nicia725
    W blogu nie podoba mi się czcionka na pasku bocznym... mogłaby być bardziej czytelna ;) A reszta jest super! ;D
    e - mail: nicia725@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję 200!:)))
    Chętnie wezmę udział
    Obserwuję jako: Kayah Planeta
    W blogu nie podoba mi się zdecydowanie czcionka w paskach bocznych, mało czytelna dla mnie, być może za bardzo fikuśna:DDD
    e - mail: planetakayah@gmail.com

    Życzę udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: mia.vico
    W blogu nie podoba mi się zestawienie elementów pasków bocznych. Panuje tam chaos, a czcionka dodatkowo to wszystko skłóca. Uważam też, że w całym szablonie brakuje kolorów, jakiegoś stosownego szaleństwa i fantazji.
    e - mail:ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: usmiechnieteoczy
    W blogu nie podoba mi się ta nieszczęsna czcionka na pasku bocznym i chciałabym zobaczyć na twoim blogu więcej koloru. (widzę, że nie tylko ja tak uważam ;))
    e - mail: zorzeta1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. 200 to juz taka nasza mała społeczność :D

    Obserwuję jako: Iza Be.
    W blogu nie podoba mi się tylko tło ;( stare fotografie napawają mnie smutkiem i wspomnieniami ;(
    e - mail: izsc2@yahoo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Joanna Czarnocka
    W blogu nie podoba mi się .... może to zbocznie zawodowe, ale przeszkadza mi jakość zdjęć. robione wiecznie w innym miejscu, w innym rozmiarach. nie pasują do estetyki bloga, który wiualnie jest bardzo ładny (mimo, że dla mnie lekko mdły) no estetka ze mnie, wybcz ;)
    e - mail:

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję okrągłej dwusetki :) I w pierwszej kolejności muszę pochwalić nowy szablon - wygląda pięknie :)

    Obserwuję jako: Moshi
    W blogu nie podoba mi się: może nie jest to coś, co odpycha lub utrudnia odbiór bloga, ale na Twoim miejscu zmniejszyłabym czcionkę na blogu - dosłownie odrobinę - nie wiedzieć czemu taka duża kojarzy mi się z blogami prowadzonymi przez dwunastolatki dobrych kilka lat temu :) Do niczego innego się przyczepić nie mogę :)
    e - mail: monpawluk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. a mnie tam się podoba.najważniejsza jest treść, bo dla niej tu zaglądam;)A czcionki, kolory i takie tam to rzecz gustu. Twojego. I to wszystko też mówi coś o Tobie. Mi odpowiada i tyle:)
    callofbeauty@onet.eu
    call of beauty

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: hell
    W blogu nie podoba mi się : wygląd ogólnie jest w porządku, ja sama wybrałabym nieco bardziej minimalistyczny szablon i prostszy font w pasku bocznym,ale każdy lubi co innego:)
    e - mail: vel.destroyer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: frania.f
    W blogu nie podoba mi się... Hm... Długo próbowałam się czegoś doszukać i jedyne, co przychodzi mi do głowy to czcionka tytułowa dla wpisów i pasków bocznych, ponieważ bywa, że wracając wymęczona z uczelni nie mam już siły jej odczytywać ;)
    e-mail: frania.f.blox@gmail.com

    Gratuluję Kochana tej dwusetki :) Sama niedawno ją przekroczyłam i wiem jaka to radość ^_^

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluje kochana i życzę kolejnych sukcesów! :)
    Na blogu jedynie zmieniłabym tak jak już poprzedniczki zauważyły czcionkę na pasku bocznym na taką z polskimi znakami i może tło jeszcze bym zmieniła reszta jest super! :)
    Obserwuje jako zaczarowanaa
    e-mail: zaczarowanaa.fashion@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuję jako: pani domu
    e-mail: PaniDomuNaZakupach@gmail.com

    Jedyne co bym zmieniła w blogu to to że ma strasznie smutne kolory: biel, beże i brązy..A tytuł bloga sugeruje o czymś całkiem innym. Nie chcę też by został zawalony różnymi kolorami bo to będzie jeden wielki misz masz ale jakiś jeden żywy kolor przewodni by się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! ja również nie jestem dobra z matematyki, ale takie okrągłe liczby uwielbiam ;)

    Chętnie wezmę udział w rozdaniu jako jedna z 200obserwatorek:*
    obserwuję jako: Kara Wu
    W blogu nie podoba mi się: no cóż, nie ukrywam, że łatwiej by było jakbyś zapytała co mi się tutaj podoba, albo choć zadała to pytanie trochę wcześniej. Teraz, gdy blog przeszedł kilka zmian wizualnych - ja jestem zachwycona :) wszystko jest czytelnie, wszystko ze sobą współgra. Choć jak mam patrzeć na to czysto subiektywnie - chętnie zobaczyłabym większe zdjęcia w postach :)

    mail: ka-rina@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana - bardzo dziękuję za zgłoszenie się do mojego rozdania, jednak musiałam wprowadzić aktualizację do regulaminu - szczegóły tutaj http://makiazas23.blogspot.com/2013/01/rozdanie-wygraj-50z-na-zakupy-w.html#comment-form Mam nadzieję, że to nie problem, bardzo przepraszam za zamieszanie :*

      miłego weekendu!

      Usuń
    2. Żaden problem - zrobione :) Miłego weekendu Karuniu:)

      Usuń
  17. Wiesz, teraz po tylu poprawkach wizualnych i dotyczących rozmieszczenia to podwórko jest już całkowicie TWOJE :D
    Jedyne co mogłabyś zmienić (ale jeżeli tylko chcesz) to baner. Może coś bardziej charakterystycznego tylko dla Ciebie? Coś, co stanie się świetnym znakiem rozpoznawczym i dla każdego, kto zajrzy raz od razu będzie kojarzyło się z Tobą i twoim blogiem. Symbol=klucz.

    Od momentu jak zajrzałam tutaj po raz pierwszy do dzisiaj widzę OGROM zmian i ciesze się, że chciałaś ich dokonać. Wyszłaś na przeciw :) To ważne!

    Życzę, by grono Czytelników sukcesywnie się powiększało oraz byli z Tobą na bardzo długo a nie tylko na chwilę ;)

    Przygotowałaś wspaniałe smakołyki!!!

    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie już wszyscy kojarzą z jaszczurką haha

      Usuń
  18. Życzę Ci kolejnych setek:* Lubię Twój blog taki jaki jest. Może jedynie więcej i dokładniejsze zdjęcia, np. w recenzji błyszczyków fajnie zobaczyć je na ustach itp:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo gratuluję 200-tki i życzę kolejnych:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uuu spóźniłam się :P Ale cieszę się, że i Tobie prowadzenie bloga sprawia tyle radości:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger