1/21/2013

Kolorowa kredka Chubby

Clinique, Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm (Błyszczyk w kredce).

W poszukiwaniach idealnego błyszczyku  - przede wszystkiem niewysuszającego, pielęgnacyjnego ale także nadającego ładny koloryt ustom trafiłam na Chubby Clinique.




Wybrałam kolor 07 czyli Super strawberry.
Więcej kolorów tutaj.





Łatwy  w aplikacji, daje delikatny kolor i rozświetlającą poświatę, dzięki czemu usta wyglądają naturalnie..

Co do wartości pielęgnacyjnych to szczerze mówiąc ich nie zauważyłam..błyszczyk utrzymuje się średnio długo, ściera się równomiernie..Nie odnotowałam jakiegoś super nawilżenia, które obiecuje producent..Jednakże wpływ na to może mieć fakt, że w tym okresie używałam też innych specyfików, które mogły wpłynąć na działanie kosmetyku.
Wolałabym też, żeby kredka miała jakiś zapach no ale jest antyalergiczny..
Nie wiedzieć dlaczego polubiłam się z tym cudakiem - może to przez super łatwą aplikację, może dzięki formie kredki, która mnie ujęła..Mam ochotę spróbować inne kolorki:) Powstrzymam się też od innych eksperymentów żeby móc wyrazić swoją końcową opinię..Póki co poznajemy się z Chubby..:)



Co sądzicie o pomyśle błyszczyka w kredce?
Miałyście może doświadczenie z Chubby?

27 komentarzy:

  1. Ładnie wygląda na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladny kolor, kombinowalas cos z nazwa bloga? Bo na beautyblogs jestes jako '.' pod tytulem posta... A nie powinno byc Esy, floresy, fanstasmagorie? Tak z ciekawosci...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie wygląda na ustach. Myślałam, że będzie intensywniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie wygląda naturalnie mimo dość mocnego kolorku w kredce:)

      Usuń
  4. Coś kojarze, że kiedyś miałam tą kredkę, ale nie pamiętam dlaczego rzuciłam ją w kąt :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie prezentuje się na ustach.
    Swego czasu byłam bliska kupienia tego cuda.
    Jednak rozsądek wziął górę nad chęcią posiadania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Czasem potrzebuję trochę więcej rozsądku..oczywiście kredkę kupiłam PRZEZ PRZYPADEK akurat była PREZENTACJA...rozumiesz heheee;)

      Usuń
  6. śliczne są te Stick-i !
    Ja podobnie jak " Kosmetyczna Kraina" swego czasu już prawie go kupiłam, kolor wybrany i w ostatniej chwili-już przy kasie okazało się że nie wzięłam karty...ktoś chyba czuwał nad moimi finansami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe to faktycznie masz niewidzialną opiekę finansową:)

      Usuń
  7. Ja mam Whoppin' Watermelon. Bardzo się polubiłam z moją kredką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej podoba mi się, że można się nią bawić i uzyskiwać raz mocniejszy a raz delikatniejszy efekt w zależności od potrzeby:)

      Usuń
  8. Nie znam tego cuda, ale na ustach wygląda ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio widziałam w takie postaci pomadki w Oriflame i bardzo mnie kuszą, ale wydaje mi się, że kolory są zbyt ciemne i mocne :( Twoje za to są piękne i naturalne :) Właśnie opisałam olejek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znam oferty Oriflame ..widziałam, czytałam --->dziękuję :)

      Usuń
  10. Co za usteczka!!! Cudny kolorek chętnie się skusze :)
    Buziole i miłego dzionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powstała nowa ocenialnia blogów, która zaczęła swoją działalność! Już teraz możecie zgłaszać swoje blogi do oceny. Pamiętajcie, aby najpierw przeczytać regulamin; nie chcemy nawału ocen! Poszukujemy również nowych oceniających, którzy chcieliby pomagać blogerom razem z nami; więcej na ten temat w zakładce "Rekrutacja Otwarta" Zapraszam: odrobinakrytyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - ja najbardziej lubię oceniać swój blog..dość krytycznym okiem:)

      Usuń
  12. Wow wow wow, muszę jednak przyjrzeć się tej kredce :D Jak wiesz mam cudo z Revlonu i faktycznie wspaniale się nosi. To jest dobra opcja dla mało szminkowych ;)))

    I jakie całuśne usta! Mrau!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger