1/21/2013

Hexx Poniedziałek

Chciałam się pochwalić, iż dostałam się do grona elitarnych testerek pod wodzą:

Hexx -any z1001 pasji (blog Hexx)  

Mało tego dostanę do spróbowania kosmetyki Lush - co jest dla mnie wspaniałą informacją ponieważ znam je tylko z blogowych opowieści i dotychczas pozostawały poza moim  zasięgiem.
Tysiąckrotne dzięki dla czarodziejki Hexx:) 
Nawiasem mówiąc dzięki Hexx zmieniłam swoje podejście do blogowania...przekonałam się, że nie warto rozmieniać się na drobne, nie można się dać sprzedawać i zawsze warto bronić swojego zdania oraz troszczyć się o to nasze wirtualne podwórko:)
Jeśli jeszcze nie poznałyście Jej bloga to polecam serdecznie..
Tak więc nowa przygoda się zaczyna:

44 komentarze:

  1. widziałam, gratuluję, ja czekam na Lusha w Warszawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    Hexx to fajna babeczka jest.
    Ma w sobie pazur :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ;) Nie słyszałam o Hexx, ani o tej akcji, ale już do niej zaglądam z ciekawości;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Trafił Ci się bardzo ciekawy zestaw! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję...bardzo się cieszę podwójnie!:)

      Usuń
  5. Moje gratulacje:)
    U mnie zostałaś otagowana, zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Słonko :)
    Ja też chce Lusha, czekam na Twoją opinię :)
    Buziole ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać:)cieszę się jak dzieciak z lizaka:)

      Usuń
  7. Gratulacje! Bardzo fajna akcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - fakt..super inicjatywa i wykonanie:)

      Usuń
  8. fajnie ...gratuluje:)
    pozdrawiam Malinowa Klubowiczke:)

    obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :)
    z niecierpliwością czekam na recenzje, ja też nie miałam jeszcze okazji wypróbować kosmetyków Lush.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) zobaczymy czy są tak wspaniałe jak sobie je wyobrażam:)

      Usuń
  10. widziałam, widziałam :) gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam :) Mam nadzieję, że polubisz Lusha tak jak ja go lubię (chociaż może lepiej nie, bo wtedy jako pamiątki z wakacji przywozi się och mydełka..)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratki, nie słyszałam o tej akcji, zaraz do niej zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaprosiłam Cię do tagu na moim blogu - jeśli masz ochotę to zapraszam do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! Zapowiada się ciekawie, cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga. Z chęcią poczekam na kolejne wpisy ;)
    Zapraszam też w odwiedziny, ostatnio wzięłam się za dzienny makijaż, yankee candle na polskim rynku oraz za testowanie podkładu Rimmel Match Perfection.
    Pozdrawiam i oczywiście obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję!:* Czekam więc na jeszcze więcej ciekawych recenzji! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Konkurs! Wygraj czarne mydło Savon Noir Hammam z Maroko! Na moim blogu: www.passiflorali.blogspot.com
    Mało uczestników, większe szanse na wygranie!

    OdpowiedzUsuń
  17. No nie mogę :P
    Elitarnych testerek powiadasz :P

    Dziękuję za TAKĄ reklamę oraz pozytywną energię :* Jutro idę na Pocztę z całym majdanem :D bo już wszystkie adresy posiadam także .... Lush nadciąga :)))
    Ciekawa jestem Twoich wrażeń, bo dostajesz w swoje ręce mojego faworyta Sultana of soap :))

    BIG CMOK!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger