1/19/2013

Django

 

ŚWIETNY!

12 komentarzy:

  1. Oj tak! Też wczoraj oglądałam i naprawdę mnie zaciekawił. Ogólnie uwielbiam Tarantino, więc ten film to był mój must-see tego roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Mój też - dawno nie siedziałam z otwarta paszczą w kinie hehe

      Usuń
    2. Nawet te prawie 3h mnie nie odstraszyły, a scena z maskami to było po prostu mistrzostwo-śmiałam się jak nienormalna:D

      Usuń
    3. Ja też :) Don Johnson jako Big Daddy - hehehee :))

      Usuń
  2. Jesteśmy z mężem Tarantinowymi maniakami :) Mąż już oglądał a ja jeszcze nie.
    Z tego co mówił, film rewelacyjny. Ciekawe czy pobije Inglorious Basterds, które było według mnie rewelacyjne :) (wiecie, że ostatnie zdanie wypowiedziane w Inglorious Basterds to podobno osobista opinia Quentina o tym filmie?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mąż Ci prawdę powie...heeee doskonałe porównanie z Inglorious Basterds ...Tylko Tarantino potrafi zrobić z bądź to bądź martylologii rozrwykowy film - śmiałam się do łez ale w paru momentach odwracałam głowę hehe:) Doskonale się bawiłam - mimo iż miałam kiepskie miejsca w 7 rzędzie to jakimś cudem i to mi nie przeszkadzało:D

      Usuń
  3. Uwielbiam filmy Tarantino! Musze przyjac i ten, koniecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybieramy się na ten film z moim Robalem.
    Już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) na pewno będziesz a) zaskoczona b) oburzona/obrzydzona c) roześmiana d) zadowolona - czyli wszystko to co w QT kochamy najbardziej + super dopracowany każdy szczegół, doskonała muzyka i świetnie dobrani aktorzy

      Usuń
  5. Też bardzo lubię :)
    Ale i tak mistrzostwem dla mnie są Bękarty Wojny - oglądałam już kilkanaście razy, bo za każdym razem, kiedy z naszymi gośćmi rozmawiamy o filmach i okazuje się, że nie znają Bękartów, od razy włączam i oglądam z nimi :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger