1/15/2013

Błyszczyko - peeling Alverde

Naszła mnie ochota na peelingowanie wszystkiego co się da...chęć zrzucenia skóry? może wiosna idzie...

Nigdy nie myślałam, żeby peelingować sobie usta heh.. 
Przy okazji zakupów na allegro  - do tak zwanej równej ceny dobrałam sobie tego cudaka:

Peeling + błyszczyk do ust z wanilią i cukrem trzcinowym Alverde..



Bez syntetycznych konserwantów: 








Konsystencja tego kosmetyku jest co najmniej dziwna - niby błyszczyk a gęsty; niby peeling a rzadki... efektów peelingujących nie zauważyłam bo obiecanych drobinek cukru jest bardzo mało a aplikacja z plastikowej tubki bezpośrednio na usta pozwala na uwolnienie max. dwóch kryształków co dla mnie było nieco irytujące..bo ani to nie daje efektów ścierających a w roli błyszczyka sprawdza się średnio - bo powiedzmy sobie szczerze: mając przylepioną grudkę rozpuszczającego się cukru wyglądamy niezbyt ciekawie:) 



Według mnie zapach nie jest wcale waniliowy - podchodzi mi starą tekturą :) takie skojarzenie - ciekawe co na to Freud:D 


Od pielęgnacyjnej strony nie mam praktycznie zastrzeżeń błysczyko - peeling nie wysusza, daje delikatne nawilżenie, pozostawiony na ustach (po tym jak już się rozpuszczą te kryształki cukru) daje bardzo naturalny kolor z delikatnym połyskiem.


Taka ciekawostka ale podejrzewam, że go raczej nie skończę:) 




Miałyście kiedyś błysczyko - peeling? Jakie macie zdanie na ten temat?

43 komentarze:

  1. Nie maiłam takiego cuda :) Mało tego nigdy nie używałam peelingów do ust. Zawsze u mnie sprawdzał się masaż ust miękką szczoteczką do zębów (używaną tylko do tego celu- nie do mycia zębów) po takim szczoteczkowym masażu nakładałam białą wazelinę Ziaja i efekt był rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja miodkiem z cukrem trzcinowym = wazelina jest dla mnie tłusta i źle się kojarzy ehehe:)

      Usuń
  2. Faktycznie jakiś cudaczek to jest.
    Peeling do ust to robię sobie sama - cukier trzcinowy i miodek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smieszny produkt. Szukam peelingu, ale nie z blyszczykiem...;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, i jakoś mnie nie zachęca..

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie cuś dwa w jednym to jednak nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie - wogóle nie za bardzo lubię kosmetyki 2 w jednym, 5 w jednym itp..

      Usuń
    2. Też nie przepadam, ale czasami lubię przetestować :)
      Co do perfumowych zakupów jestem jak najbardziej na tak :)

      Usuń
  6. Bardzo ciekawy produkt, ja niestety Alverdy jeszcze nic nie miałam ;(
    Gratki Kochana, u Marty :)
    Miłego dzionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Idę o zakład że by Ci się spodobała Alverda bo ma w ofercie świetne produkty dla tych, którzy cenią sobie naturalność..
      Dziękuję - bardzo się cieszę z wygranej:) Buziale

      Usuń
  7. Ja zrobiłam sobie peeling z cukru trzcinowego, ale do ciała. Błyszczyk z peelingiem - cudaczek:) Gratuluję wygranej u Marty:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo czyli cukier ma wiele zastosowań..śmiesznie się wygląda jak jest ziarenko cukru przylepione hee = Dziękuję bardzo Kochana :) Również pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  8. Dla mnie to zbędny produkt :) peeling do ust robię sama z olejku kokosowego miodu i cukru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi pachnieć obłędnie ...zgadzam się = zbędny

      Usuń
  9. Nie miałam nigdy takiego 2 w 1, skusiłam się kiedyś na peeling i zbędne cudo dla mnie. Lubię za to z Alverde błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyta ciekawość - na dodatek jakiś taniutki był:) nie miałam przyjemności Alverdowskiej błysczykowej..ale generalnie lubię tą firmę..

      Usuń
    2. Mają udany asortyment, spróbowałam trochę kolorówki i podoba mi się. podobnie jak Alterra, szkoda, że tylko w DE.

      Usuń
  10. ja bardzo lubię peeling z lusha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohh jak ja bym chciała popróbować Lushowe smakołyki:)

      Usuń
  11. peeling do ust to dla mnie zbędny wydatek. Rzeczywiście dziwoląg. Z alverde miałam balsam do ust i był genialny, ale gdzieś się posiał;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo :( zauważyłam że błyszczyki i gumki do włosów w moim przypadku mają nadzwyczajne właściwości życia własnym życiem i chowania się przede mną ustawicznie:))

      Usuń
  12. nie miałam jeszcze tego typu błyszczyków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lipka trochę ani to jedno ani drugie aczkolwek krzywdy nie robi:)

      Usuń
  13. Również nie spotkałam się jeszcze z tego typu kosmetykiem, ale przypuszczam, że te drobinki by mnie irytowały :D Chociaż kolor ma piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - są denerwujące zwłaszcza jak musisz gdzieś szybko wyjść - nie wiadomo czy to ścierać czy zlizywać czy iść z takim przyklejonym ziarenkiem hehe - kolor faktycznie bardzo ładny.

      Usuń
  14. Nie rozumiem takiego połączenia... Żeby jeszcze konsystencja była przyjemna :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam czegoś takiego do tej pory...po przeczytaniu twojej opinii raczej się nie skuszę...dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam - jak peeling do ust - to tylko pure nature hehe

      Usuń
  16. Zapowiadało się ciekawie, a wyszło co wyszło ;) Szkoda, że taki niewypał...

    OdpowiedzUsuń
  17. ale cudak, pierwsze widzę na oczy :) czego to już nie wymyślą :)
    choć ta stara tektura nie brzmi zachęcająco :P hihi

    OdpowiedzUsuń
  18. Skoro pachnie stara tekturą i nie jest ani peelingiem ani błyszczykiem to szkoda mojego czasu na niego. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie próbowałam, ale nie wiem czy się skuszę..."stara tektura" mnie odstraszyła!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie miałam takiego produktu i nie żaluję, bo dla mnie to zwykły gadżet;) Pilinguję usta szczoteczką, albo miodem+ cukrem, a błyszczyki kupuję ulubione- bez żadnych drobinek;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger