1/05/2013

3-ci krok w Nowy Rok z GlySkincare

Jakiś czas temu zakwalifikowałam się do akcji



Otrzymałam Krem GlySkincare Hydrotone. Krem nawilżający

Opis produktu:
Intensywnie nawilżający krem do twarzy i szyi na dzień i na noc. Działanie substancji zawartych w kremie poprawia kondycję skóry twarzy i szyi oraz zapewnia optymalny efekt nawilżenia.
Rodzaj cery:
Cera sucha, dojrzała.

Korzyści:

•Długotrwałe nawilżenie
•pH kremu dostosowane do pH skóry twarzy
•Skóra staje się miękka i wygładzona
http://glyskincare.eu/

Krem otrzymujemy w kartoniku a zamknięty jest w higienicznym opakowaniu z pompką co bardzo mi odpowiada.




Konsystencja kremu jest gęsta, dość dobrze się wchłania ale pozostawia nieco tłusty film co mi jako posiadaczki suchej skóry (dojrzałej również) nie przeszkadza, szczególnie w okresie zimowym. Ale warto podkreślić, że jest to krem z gatunku tych cięższych. Na moją cerę działa wyśmienicie ponieważ od kilku tygodni nie mam problemu z przesuszeniem zwłaszcza w moich problemowych miejscach czyli okoliach brwi, nosa i czoła:)
Nie wiem jak określić zapach kremu..na pewno nie jest chemiczny ale nie jest też jakiś szczególnie urzekający - pachnie jak krem pielęgnacyjny:)





Skład:






Warto jeszcze dodać, że GlySkinCare to linia kosmetyków wykorzystująca właściwości kwasu glikolowego z trzciny cukrowej, który jest ceniony zwłaszcza za właściwości złuszczające, rozjaśniające przebarwienia, nawilżające i poprawiające napięcie naskórka, oraz regenerujące i odmładzające w sposób łagodny i niepodrażniający..

Linia kosmetyków GlySkinCare obejmuje trójstopniowy program pielęgnacyjny:

1 CleanStep. Oczyszczanie

Pierwszy etap programu pielęgnacyjnego GlySkinCare ma na celu dokładne i delikatne oczyszczenie skóry, przywrócenie jej naturalnego pH oraz odświeżenie. Skóra jest przygotowana do zastosowania kosmetyków złuszczających lub nawilżających.


Gentle Cleanser. Delikatny płyn do mycia twarzy
Gly Mist. Mgiełka do twarzy


2 PeelStep. Złuszczanie


Drugi etap programu pielęgnacyjnego GlySkinCare ma na celu złuszczanie martwego naskórka oraz stymulację odnowy komórkowej. Poprawia się koloryt skóry, a zmarszczki ulegają spłyceniu. Skóra staje się gładka, bardziej elastyczna i miękka w dotyku. Kosmetyki te korzystnie wpływają również na regulację wydzielania sebum.


Chusteczki pilingujące GlySkinCare z kwasem glikolowym
Cream 5. Krem pilingujący
Cream 10. Krem pilingujący
Lotion Lite 5. Mleczko pilingujące
Lotion Lite 10. Mleczko pilingujące


3 HydroStep. Nawilżanie

Trzeci etap programu pielęgnacyjnego GlySkinCare ma na celu głębokie i długotrwałe nawilżenie skóry.


Hydrotone Lite. Lekki krem nawilżający
Hydrotone. Krem nawilżający
Hydrotone Max. Krem silnie nawilżający
Hydrating Eye Cream. Krem pod oczy
Gly Masque. Maseczka nawilżająca
Body Lotion 10. Balsam do ciała


(http://glyskincare.eu)

Przyznam, że chetnie przetestowałabym pozostałe dwa pierwsze kroki, żeby móc rzetelnie wyrazić swoją opinię na temat całościowego programu pielęgnacyjnego GlySkinCare.
Myślę, że spokojnie może byc alternatywą dla Clinique i ich powszechnie znanych 3 kroków.



23 komentarze:

  1. oo, gratuluję:) nie miałam Clinique tych 3 kroków, ale zawsze chciałam wypróbować. może zacznę od tego, skoro to fajna alternatywa wg Ciebie:):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się idea całej gamy pielęgnacyjnej ..Clinique miałam i były dwa produkty które okazały się być dla mnie doskonałe a jeden do niczego (do mycia twarzy)

      Usuń
  2. gratulacje, poszczęściło Ci się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dostałam krem pod oczy :) I też chętnie bym przetestowała jakiś płyn do twarzy albo peeling :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem pod oczy też mam bo był w którymś z pudełek glossy czy shiny nie pamiętam - czeka na swoją kolejkę:)

      Usuń
  4. A ja nic nie dostałam bo o akcji nie wiedziałam :-p Miłego testowania... =] pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mi się skojarzyło z Clinique :) Testuję krem pod oczy, póki co bardzo mi się podoba choć nie robi żadnej rewolucji. Po prostu nawilża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha - ale dobrze chociaż że nie uczulił bo tego nigdy nie wiemy dopóki się na własnej skórze nieprzekonamy:)

      Usuń
  6. szkoda, że nie dane było Ci wypróbować dwóch innych kroków :O

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja otrzymałam do testów krem pod oczy-jest bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
  8. Skład tego kremu jest koszmarny, wybacz, że tak się wtrącę. Nie jestem składowym ortodoksem, jednak jeżeli krem pielęgnacyjny ma być oparty na średnio przyjaznych składnikach w otoczeniu konserwantów i składników potencjalnie uczulających, to ja podziękuję za tego typu produkt, aby robić za królika doświadczalnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic dodać nic ująć...
      olej mineralny, petroleum brrrrrr
      do mojej zapychającej się łatwo cery na pewno bym nie użyła

      ja testuję ich krem pod oczy... :)

      Usuń
    2. Podpinam się. Cieszę się, że dostałam krem pod oczy, gdybym dostała ten krem nawilżający to bym odesłała...

      Usuń
    3. Szanuję Wasze zdanie dziewczyny - przyznam szczerze że nie znam się na składach kosmetyków - i muszę się podszkolić w tym temacie dla swojego dobra. Jednakże moja wiedza jest czysto empiryczna - i krem dobrze się sprawdza na mojej skórze - więc ja jestem zadowolona:)

      Usuń
    4. A propos kremu pod oczy - skład: Purified Water,
      Cetearyl Alcohol, PPG-11 Stearyl Ether,Glycerin,
      Linoleamidopropyl PG-Dimonium Chloride Phosphate, Isopropyl Palmitate, Phenoxyethanol
      Betaine, Dimethicone, Pentylene Glycol ,Saccharomyces cerevisiae Extract, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Hexylene Glycol, Thioctic Acid, Rhodiola rosea Root Extract, Camellia oleifera Leaf Extract, Rosa canina Friut Extract = jest doprawdy taki świetny?

      Usuń
    5. Krem pod oczy wypada lepiej, ale szkoda, że wyciągi są w drugiej części a jego baza to popularne emolienty, które tak naprawdę będą działać tylko w okresie używania. Po odstawieniu efekty znikną.

      Usuń
  9. Ja testowałam starsze wersje, dosyć fajne :) Podobała mi się maseczka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger