12/23/2012

Zobaczcie moje ...firmoo



Noszę okulary od trzeciego roku życia i trochę wiem na ich temat. Urodziłam się i dorastałam w czasach kiedy każdy wyglądał mniej więcej tak samo:) bo nie było nic innego w sklepach. Brzmi jak z kiepskiej bajki ale taka prawda.
Teraz mimo ogromnej ilości oprawek i olbrzymiego okularowego biznesu znaleść idealne patrzałki to naprawdę niełatwe zadanie. Po pierwsze jak można wybrać oprawki kiedy się zdejmie okulary i nic nie widać? Po drugie wiadomo, że dopiero przy noszeniu oprawki współgrają z naszą twarzą, mimiką itp - albo czujemy się w nich dobrze albo lądują w koszu - bo są dla mnie jak trzecia ręka..albo noga..
Tak więc wiele przeszłam jeśli chodzi okularowy świat. Nigdy jednak nie zamawiałam okularów przez internet i szczerze mówiąc podeszłam z dużym dystansem do propozycji Firmoo - głównie przez wzgląd na odpowiednie dopasowanie na odległość oraz specyficzną wadę wzroku. Dzięki jednak naprawdę pro = klient -postawie Antoniego (takie rzeczy to chyba tylko w Stanach), który ciepliwie korektorował i podpowiadał upierdliwej babie) a także możliwośći wizualizacji swojej twarzy w różnych oprawkach na ich stronie (http://www.firmoo.com/) dokonałam wyboru i czekałam na przesyłkę..

Czekałam coś nieco ponad tydzień. I przyszła paczka zabezpieczona jak niemiecki granatnik:) czyli bardzo ładnie.

Okulary prezentują się tak:

Moją pierwszą reakcją było - jakie one są lekkie! Faktycznie całe okularki są dużo lżejsze niż te które miałam wcześniej. Są dopracowane pod każdym szczegółem.

Pomimo dość sporej wady oraz astygmatyzmu :) szkła są bardzo jasne i cienkie co niezwykle wpływa na komfort widzenia.




Internetowy salon Firmoo posiada bardzo ciekawą promocję dla klientów, którzy po raz pierwszy dokonują zakupu. Pierwszą parę okularów można zdobyć płacąc jedynie koszty przesyłki (18,75 $).
W swojej ofercie firma posiada okulary korekcyjne, słoneczne i bardzo duży wybór oprawek.


Dodam jeszcze, że w przesyłce otrzymałam także futerał twardy i miękki, ściereczkę do czyszczenia okularów oraz mini zestaw do samodzielnych napraw.



A ja wyglądam w nich tak:


Nerd?

32 komentarze:

  1. A ja zadam nieco inne pytanie... Jak to jest z tą płatnością? Bank sam przelicza walute, czy muszę mieć rachunek w obcej walucie? Jak to wygląda? :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Blogerzy dostają gratis - nie jestem pewna co do tej drugiej formy ale wydaje mi się że trzeba mieć dolary. Również pozdrawiam i Wesołych:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja cchaiłam zamówić ale nie znalazłam gdzie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.firmoo.com/ - najlepiej napisać @ to potem pokierują elegancko:)

      Usuń
  4. Bardzo Ci w nich ładnie:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo - również pozdrawiam i Wesołych Świąt:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dzięki:) fajna ta aplikacja że można sobie dobrać :)

      Usuń
  6. Bardzo twarzowe! Ja też mam sporą wadę + astygmatyzm i również jestem zadowolona z moich Firmoo-wych okularów :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super:)) widziałam - wyglądasz ślicznie - Wesołych Świąt:)

      Usuń
  7. Bardzo ładne Ci w nich! :) Ja nie mam wady wzroku a okularów przeciwsłonecznych odpowiednich dla mnie nie było i wybrałam nerdy, w których nie czuję się do końca dobrze:) Ale trzeba przyznać, że okulary są bardzo solidnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Tak to prawda, naprawdę porządne aż się zdziwiłam szczerze mówiąc:)

      Usuń
  8. a tam nerd, fajne są, klasyczne. mam podobne nie z Firmoo. ładnie Ci!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie Ci w nich:) Takie delikatne, super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też je mam ,ładnie Ci w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam Malinową klubowiczkę:*
    pozdrawiam i dodaje do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne okularki i dobrze Ci w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też pisałam o tych okularach ;)) masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na szczęście nie mam wady wzroku :P Uff.. Ładnie w nich wyglądasz... ja też posiadam od nich okularki ale przeciwsłoneczne i jestem mega zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobra jakość generalnie:) dziękuję bardzo

      Usuń
  15. Okulary prezentują się naprawdę ładnie i solidnie. Do twarzy Ci w nich! Ja też muszę sobie sprawić nowe okulary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może z firmoo? oni są bardzo bardzo otwarci i trwa akcja free glasses więc warto próbować:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger