12/29/2012

Świąteczna reanimacja :)

Żeby jeszcze trochę podtrzymać świąteczny klimat zobaczcie co ja dostałam na gwiazdkę:)



Moja Mikołajka w osobie uroczej Kary Wu obdarowała mnie super niespodzianką, która sprawiła mi wiele radości.
Zgodnie z założeniem było tam:
- coś słodkiego - czyli Princeska, która została zjedzona na wstępie i nie zdążyła do zdjęć:)
- coś ładnego i własnorecznie wykonananego - Karunia zrobiła dla mnie kolczyki - serduszka:)
- coś z serca darowanego - próbeczki, próbeczki, dzięki którym będę mogła poznać zupełnie nowe dla mnie kosmetyki:)
- coś kosmetycznego- w tym między innymi mieniący się pigment Kobo. Przyznam szczerze, że do tej pory nie miałam nigdy żadnego pigmentu więc ta niespodzianka zrobiła mi wiele radości ponieważ uwielbiam eksperymentować. Bardzo cieszę się też z cieni, które mi idealnie pasują, Carmexu w tym wydaniu też nie miałam i z miłą ochotą będą próbować. Odżywka do włosów przyda mi się na wyjazdy służbowe bo zawsze mam dylemat czy brać czy nie brać z uwagi na ciężar butli - teraz mam miniaturkę w sam raz na takie okazje:)
- wspaniałe życzenia od których cała się rozpłynełam - bardzo lubię spersonalizowane życzenia a nie wierszyki w stylu "na górze róże na dole fiołki" czyli te świąteczne wierszyki - nawet ich nie czytam do końca:D Dzięki Kara:))

Akcja bardzo mi się podobała - uwielbiam robić i otrzymywać niespodzianki.

Co ja przygotowałam dla Kary znajdziecie na jej blogu http://makiazas23.blogspot.com/



Co do innych preznetów to dostałam w końcu wymarzony, upragniony lakier Essie. Pierszy ale już na pewnow wiem, że nie ostatni - Rozumiem, że zachwyty dziewczyn są w pełni uzasadnione:)



Dostałam także SUPER EXTRA HIPER PREZENT W POSTACI

MIESIĘCZNEGO KURSU FOTOGRAFII CYFROWEJ W LUBELSKIEJ SZKOLE FOTOGRAFII


i jestem przeszczęśliwa:)
Mam nadzieję, że nadchodzący rok będzie dla mnie lepszy, że będę miała szansę odzyskać w końcu równowagę, znów zacząć oddychać, rozwijać się. Wasza obecność, wszystkie komentarze i wspólne tworzenie tego miejsca również się do tego przyczyniają..

Jeszcze krótkie odpowiedzi na pytania, które dostałam od freewolnej http://freewolnosc.blogspot.com/2012/12/otagowana-informacja-o-rozdaniu.html#more

w ramach:

1. Laptop czy tablet? - Laptop - nie mam tableta:)
2. Co Twoim zdaniem dzieciom NIE powinno się kupować pod choinkę? - przemocy w grach, zabawkach itp.
3. Okulary czy soczewki? - okulary zdecydowanie - nawet kiedy nosiłam soczewki chodziłam w okularach słonecznych:)
4. Balsam czy masło?:) to zależy - balsam bardziej na lato, masło na zimę:)
5. Pies rasowy czy kundel? - kocham wszystkie psy - miałam 18 lat kundelka Misia a teraz mam beagla Bellę - i kocham tak samo aczkolwiek Miso był dużo mądrzejszy:)
6. Wino czy piwo? - jedno i drugie:) zależy od okazji
7. Ulubiona herbata? - eksperymentuję sporo w tym temacie, ciągle szukam ideału - ostatnio zachwyciła mnie herbata zielona z pomarańczą i imbirem na dworcu centralnym w Nero
8. Najlepszy gadżet, jaki miałaś?- travalera mam i sobie bardzo chwalę:)
9. Ulubiony makijaż? - delikatny, dzienny - lubię dobrze wyglądać a nie być dobrze umalowaną:)
10. Buty na obcasie czy płaskie? - płaskie - na obcasach to ja się zabijam:)
11. Ulubiona biżuteria? - kolczyki:)




28 komentarzy:

  1. Baaaaaaaaaaaardzo się cieszę, że prezenty się spodobały i przyznaję, że miałam nie jeden dylemat chodząc po drogeriach i wybierając coś dla Ciebie :) Jednak w końcu się zdecydowałam i cieszę się, że trafiłam w Twój gust :)

    buziaki, miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo się cieszę - też miałam ogromne wątpliwości ale też ekscytacje z robienia niespodzianki:))

      Usuń
  2. Super paczuszka :) Nie wiedziałam o istnieniu Lubelskiej Szkoły Fotografii, ale świetny prezent :) Mam nadzieję, że napiszesz coś na temat kursu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc ja też nie wiedziałam o LSF - oczywiście dam znać:))

      Usuń
  3. Świetna akcja z tymi paczkami,muszę pomyśleć o czymś podobnym w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. superpaczkę dostałaś! :)
    Essiak...ach! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszy Essiak i jestem oczarowana i oczywiście chcę więcej:D:))

      Usuń
  5. Super paczuszka , a co do piesków, też mam wrażenie,że mój kundelek był dużo mądrzejszy od rasowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna paczucha! pokazuj essie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jak tylko paznokcie się nadadzą do pokazania światu to oczywiście:))

      Usuń
  7. świetne prezenty!!! piękny ten lakier! ja też kocham psiesy!:) najlepszego Kochana na Nowy Rok!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Najlepszego - na każdy dzień z osobna najlepszego:)))

      Usuń
  8. Bardzo miły prezent od Kary! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. :) wszyscy lubimy paczuszki:) i niespodzianki:) to akurat nigdy z wiekiem nie przechodzi na szczęście:)

      Usuń
  10. Dodaje do obserwowanych koleżankę z Malinowego Klubu i życzę udanego sylwestra, szczęśliwego nowego roku i spełniania marzeń w 2013!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne prezenty, zwłaszcza ten kurs foto! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  12. też bym chciała taki kurs :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudeńka dostałaś! Ja żałuję, że zbyt późno dowiedziałam się o tej akcji, bo teraz patrzę z zazdrością na Wasze paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rok szybko zleci szykuj się na następną edycję:)))

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger