12/09/2012

Podsumowanie akcji Jesienne umilacze


Przypomnijmy - celem akcji - było:
- poczuć się jak w raju, dając sobie chwilę relaksu w długie jesienne wieczory,
- zadbanie o swoje ciało bez wyrzutów sumienia,
- poprawienie kondycji swojego ciała,
- znalezienie kosmetyku odpowiedniego dla siebie,
- uśmiech dla Twoich bliskich.


Muszę przyznać, że to była prawdziwa przyjemność uczestniczyć w tej akcji, dzięki chwili dla siebie z pewnościa udało się mi zrelaksować i poświęcić sobie więcej czasu niż dotychczas, co z kolei miało pozytywne przełożenie na relacje z bliskimi.

Przypominjmy w ramch akcji umilałam sobie czas:

AZJA SPA Himalajska sól do kąpieli IMBIR & KARDAMON

http://77fantasmagorie77.blogspot.com/2012/12/jesienne-umilacze-kategoria-sol-do.html

Alverde, Aroma, Pflegeol Patchouli Cassis (Olejek do ciała z paczulą i czarną porzeczką)



http://77fantasmagorie77.blogspot.com/2012/11/jesienne-umilacze-kategoria-olejek-do.html

Kule do kąpieli Fizzing Bath Bomb


http://77fantasmagorie77.blogspot.com/2012/11/jesienne-umilacze-kategoria-kule-do.html

Żel pod prysznic AA SENSITIVE NATURE SPA MANGO

http://77fantasmagorie77.blogspot.com/2012/11/jesienne-umilacze-kategoria-zel-pod.html


Truskawkowy Scrub do ciała The Pink Cow



http://77fantasmagorie77.blogspot.com/2012/11/truskawka-jesienny-umilacz-w-kategorii.html

Płyn do kąpieli Alverde - z ekstraktem z majeranku i melisy oraz olejkiem lawendowym



http://77fantasmagorie77.blogspot.com/2012/11/alverde-pyn-do-kapieli-z-lawenda-i.html



Wszystko co dobre to się szybko kończy ale z całą pewnością będę się starać umilacz sobie czas tak często jak tylko będę mogła. Kiedy poświęcamy sobie chwilę czasu często mamy wyrzuty sumienia, że można w tym czasie zrobić coś bardziej pożytycznego. Nasza wewnętrzna równowaga, chwila refleksji to bezcenny skarb, który ma swoje odbicie w tych z którymi żyjemy na co dzień..Tak jak nie wyobrażam sobie tygodnia bez maseczki tak teraz będę nadal szukać swoich najmileńszych umilaczy, czego i Wam życzę:)

12 komentarzy:

  1. Akcja akcją, ale rozpieszczać siebie powinno jak najczęściej, czy to w wannie, czy poza nią :) Dlatego popieram takie projekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak rozpieszczanie się ! Trzeba sobie pozwolić ! A jakże ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko fajne co nas dopieszcza...:)



    UWAGA...!!!
    U mnie można sporo wygrać...:)

    Zapraszam do mnie na rozdanie...:)
    Będzie aż 4 zwycięzców...!!!
    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-rozdanie-i-nagrody.html?showComment=1355151105383#c9119174444175926115

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam się pochwalić, że paczuszka dotarła ;) Jeszcze raz ślicznie dziękuję za błyszczyk i uroczą karteczkę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie zawsze piękne zapachy były priorytetem przy wyborze kosmetyków, więc akcja przypadła mi bardzo do gustu :) A przy okazji w końcu wypróbowałam kosmetyki, które czekały na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ile kul do kąpieli... *_*

    Gosiu, chciałam Ci serdecznie podziękować za paczkę, która jest cudowna i idealnie trafiona w moje upodobania /a do tego tak szybciutko wysłana/ :) ...mam nadzieję, że ja także trafię w Twój gust i paczka Ci przypadnie do gustu - wysyłam ją jutro i mam nadzieję, że szybko dojdzie! buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja często wybieram kosmetyk pod wpływem zapachu. Kulę po Twojej recenzji kupiłam i jest super, kosztowała 3,50.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam lawendę więc chętnie bym poznała się bliżej z tym płynem Alverde :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie mogę, Ty to jesteś aparatka! Dostałam dziś od Ciebie, zupełnie byłam zaskoczona, superaśną karteczkę na święta. tekst na kopercie mnie powalił! Jestem dumna jakie to fajne dziewczyny należą do mojego Klubu!:)
    Dziękuje, dziękuję, dziękuję, sprawiłaś mi niezwykłą radość:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te kule do kąpieli są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę sprawić sobie takie kule do kąpieli

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger