12/21/2012

Naturalnie ...z portalem Uroda i Zdrowie

Dzięki portalowi Uroda i Zdrowie, do którego lektury Was szczerze zachęcam


miałam możliwość przetestować masełko i mydełka z The Secret Soap Store





Więcej na temat kosmetyków naturalnych tej firmy znajdziecie na stronie


www.spakosmetyki.pl


Do testów otrzymałam:


1. Masełko wyszczuplające



Masło do ciała na bazie masła Shea (Ecocert) i mieszaniny olejów avocado (Ecocert) macadamia, jojoba i oleju ze słodkich migdałów bardzo ładnie nawilża i odżywia głębokie warstwy skóry, delikatnie ją natłuszcza i skutecznie regeneruje. Zatrzymuje wodę w naskórku, likwiduje uczucie nieprzyjemnego napięcia skóry, wzmacnia ją, przywracając jej jędrność i elastyczność. Skutecznie odbudowuje i zmiękcza naskórek, koji i łagodzi podrażnienia. Polecane do pielęgnacji każdego rodzaju skóry, a szczególnie do mało elastycznej i dotkniętej cellulitem. Z dodatkiem alg brązowych, których działanie drenujące, ujędrniające i ściągające wspomaga walkę z cellulitem.



Pudełeczko jest zabezpieczone bezpiecznym sreberkiem, co jak Wiecie jest dla mnie ważne.. Konsystencja kosmetyku jest gęsta. Dużym plusem jest tutaj zapach - prawdziwej pomarańczy plus imbir, co daje przyjemny ciepły aromat, który długo utrzymuje się na skórze.




Masełko dobrze się rozprowadza, bardzo szybko wchłania dając skórze przyjemne nawilżenie i dzięki esencjonalnemu zapachowi relaks. Co do właściwości antycellulitowych, to Wiecie jak jest;) samo masło na pewno nie wystarczy. Ja się już poddałam w tej kwestii ale jeśli od masła do ciała oczekujecie dobrego nawilżenia, ładnego zapachu i przyjemnej w użyciu pielęgnacji - tak jak ja to jest bardzo dobra propozycja, tym bardziej jeśli spojrzeć na skład.

Składniki: Aqua, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Caprylic Capric Triglyceride, Cetyl Alcohol, Glycerin, Sodium Polyacrylate, Trideceth-6, Panthenol, Focus Vesiculosus Extract, Parfum,Aavocado Oil, Macadamia Oil, Prunus Amygdalus Polyaminopropyl Biguanide, d-limonene, Cinnamal, Linnaool, Benzyl Alcohol, Eugenol.

Co prawda nie znam się za bardzo na tych nazwach ale skład chemiczny jest krótki i to mi się podoba:)


2. Próbki mydeł

a) pomarańczowe z bergamotką



b) luksusowe mydło z olejkiem arganowym



3. Próbka masła regenreracyjno -rozświetlającego



Mam takie przemyślenie, że coraz częściej sięgam po mydełka w wersji klasycznej. Lubię różnego rodzaju żele do ciała bo ślicznie pachną ale w znakomitej większości wysuszają mi skórę. Po mydełkach nie ma tego problemu. Dodatkowo mam PRZEKONANIE, że skóra jest naprawdę dobrze oczyszczona. Zapach, którego bazą są naturalne olejki działa również aromaterapeutycznie.


To moje pierwsze doświadczenie z portalem ZDROWIE I URODA za co dziękuję:)



A Wy lubicie bardziej klasyczne mydełka czy żele?

26 komentarzy:

  1. gratuluję i oby kolejna współpraca była tak owocna...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę owocnej współpracy :) U mnie na razie też nieźle idzie uf =]

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również miło poznać imienniczkę =] Małgosie fajne są hehe :-p

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię mydełka:) Gratuluję współpracy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki współpracy, oby jak najczęściej z ciekawymi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby super:) na razie podpatruje jak Wy to robicie:)) dziękuje:))

      Usuń
  6. Mydełka z Secret Soap Store pachną niesamowicie. Ja ostatnio miałam wielka ochotę na ich malinowy peeling, ale się powstrzymałam, bo bym chyba kupiła kilka sloiczków na zapas :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna sprawa te współprace. Ja może kiedyś się doczekam :P
    Otagowałam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna:) ja dopiero raczkuję w tym temacie = na pewno się doczekasz:)
      Dziękuję bardzo za zaproszenie do zabawy:)

      Usuń
  8. Gratuluję współpracy...:)
    Ja mydełka w kostce to już nawet nie pamiętam kiedy używałam, zawsze miałam uczulenie...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Ja swego czasu miałam jakiś taki powiedzmy higieniczny opór przed używaniem mydła w kostce ale mi przeszło:)

      Usuń
  9. oo mydełko z olejkiem arganowym musi być dobre. :) gratuluję współpracy!
    używam i tego i tego, ale do kąpieli raczej żeli i kremów pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) nie jestem pewna tego olejku arganowego - wszędzie o nim ostatnio piszą i wszędzie go dodają - jest super - tylko zastanawiam się czy to moda czy faktycznie odkrycie:)

      Usuń
  10. To masełko wyszczuplające bardzo do mnie przemawia :) Ostatnio dostałam żel z Dr Bety właśnie przeciw cellulitowi i mam nadzieję na jakieś efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym przygarnęła te "pyszności" ;))
    Wesołych świąt, Art Garden.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger