12/20/2012

Malinowe testy cz.IV Relaks.


Testowana: MASECZKA BŁYSKAWICZNIE NAWILŻAJĄCA Z BIOGLINKĄ BIAŁĄ EVELINE


Skoncentrowana formuła dająca maksymalne działanie.
Przeznaczona do cery suchej i normalnej, również wrażliwej i skłonnej do alergii.

MASECZKA BŁYSKAWICZNIE NAWILŻAJĄCA Z BIOGLINKĄ BIAŁĄ:
• głęboko nawilża
• skutecznie łagodzi podrażnienia i relaksuje
• przywraca komfort zmęczonej i przesuszonej skórze
• perfekcyjnie wygładza, niweluje szorstkość naskórka
• uelastycznia skórę

SKŁADNIKI AKTYWNE O WYSOKIEJ SKUTECZNOŚCI DZIAŁANIA:
bioGlinka biała – najłagodniejsza spośród glinek, przeznaczona do pielęgnacji skóry wrażliwej. Maksymalnie odświeża i wygładza skórę oraz posiada wyjątkowe właściwości kojące.
Anti-stress Complex – przywraca komfort skórze zmęczonej i nadmiernie przesuszonej.
bioKwas hialuronowy – zapewnia długotrwałe nawilżenie skóry nawet w głębokich warstwach oraz wypełnia zmarszczki.
Hydromanil– polisacharydy pozyskiwane z drzewa tara, które tworzą na powierzchni skóry delikatny film chroniący przed utratą wody.
Kompleks witamin A, E, F – odżywia skórę i poprawia jej jędrność i elastyczność.
D-panthenol i alantoina – działają kojąco i łagodząco.


Skład:


Sporo parabenów i innych tajemniczo brzmiących składników ale i pozytywna wiadomość - produkt nie był testowany na zwierzętach..




Konsystencja maseczki jest gęsta, odżywcza, ładnie się rozprowadza i zastyga nie ściągając przy tym nieprzyjemnie..Zapach delikatny, kremowy, faktycznie relaksujący.
Jeśli chodzi o działanie to cera po była bardzo ładnie nawilżona i napięta.

Jako, że już prawie święta o czym świadczy obecność i zapach pomarańczy w całym domu to i mój relaks z maseczką MASECZKA BŁYSKAWICZNIE NAWILŻAJĄCA Z BIOGLINKĄ BIAŁĄ EVELINE - świąteczny:))


A Wy jak się relaksujecie w tej świątecznej bieganinie?

23 komentarze:

  1. U ciebie się sprawdziła a mnie strasznie uczuliła :( Pozdrawiam koleżankę z Malinowego klubu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na szczęście spędzę święta wyłącznie w towarzystwie mojego ukochanego męża =] I przygotowania są, pieczenie i sprzątanie, ale bez zbędnych nerwów i spinania się.. Ech nie znoszę spędów rodzinnych więc te święta będą wymarzone. Ale jak już miałam gonitwę to zdecydowanie długa kąpiel przy świecach =]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę i dziękuję za recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się dobrze człowiek zorganizuje, to na wszystko znajdzie czas:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam zaufania do tej marki i do twarzy raczej się na nic nie skuszę.
    Ale dobrze, że Tobie odpowiada

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kosmetyki tej firmy :)
    Nie lubię świat :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OoO a czemuż to czemuż - święta można traktować różnie..jak byłam młodsza o jakieś lekko 10 lat też miałam kryzys świąteczny i nawet choinki nie ubierałam...tak czy siak - liczy się, że wolne było:)) w tym roku nawet korzystnie się kalendarz układa;)

      Usuń
  7. Oj, ja się relaksować będę chyba dopiero w Święta :) Pozdrawiam Malinową Koleżankę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ale za to jaki relaks będzie cudowny..Również serdecznie pozdrawiam Malinową Klubowiczkę:)

      Usuń
  8. mam ją akurat w domu - będę testować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie biegam, jakoś planuję umiejętnie i już. Święta to przyjemność, a nie praca do upadłego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj...szczerze zazdroszczę umiejętnego planowania..ja zawsze zakładam jedno a wychodzi zupełnie co innego..Po tysiąkroć się zgadzam, że święta to czas przyjemności a nie tyrki i stresów ale co zrobić jak moje ulubione słowo to "jutro" :))

      Usuń
  10. W tym roku święta w domku, więc trochę trzeba przygotować smakołyków, zamiast relaksów w wannie, mam zamiar pojeździc na łyżwach, no i kulig.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WooW kulig i łyżwy:)) zapowiada się aktywny relaks też super :)

      Usuń
  11. Miałam od malinki podobną maseczkę, tylko z żółtej glinki. Pachniała gruszkami :)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger