12/20/2012

Malinowe testy cz.III o Matricium moje trzy grosze:)



Testowane: Bioderma, Matricium (Biomimetyczny koncentrat w ampułkach przeciwdziałający procesom starzenia)


Dla mnie brzmiał tajemniczo, intrygująco..wiele dziewczyn na blogach o nim pisało i donosiło o skutecznym działaniu..a jak sprawdził się u mnie?



Według producenta Biodermy
MATRICIUM -to medyczne podejście do problemów związanych ze starzeniem się skóry.

MATRICIUM złożone jest z 63 biomimetycznych (występujących naturalnie w skórze) składników aktywnych, które są w 100% przyswajane przez skórę - więcej o produkcie można poczytać tu: http://www.bioderma.com/pl/nc/produkty/nowosci/category/915.html


Do testowania otrzymałam pięć ampułek zawierających serum. Zaleca się stosowanie ampułki na dwie aplikacje w przeciągu ok. 12 godzin ale tubki mają specjalny koreczek dzięki któremu można szczelnie zamknąć opakowanie...

Konsystencja jest bardzo rzadka, miałam pewne trudności z podzieleniem jej na dwie równe porcje:)



Ten zestaw startowy z pewnością rozbudził moje zainteresowanie produktem - pięć dni to stanowczo za mało żeby móc mówić o spektakularnych efektach. Podczas tej krótkiej terapii skóra była dobrze nawilżona, lekko napięta i wygładzona. Nie zmniejszyły mi się moje niedoskonałości ale może to być związane ze zmianą kliamtu i podróżą PKP :)) kto jeździ ten wie, że to survival:)). W każdym razie produkt jak najbardziej warty polecenia..


A Wy lubicie kosmetyki w formie serum?

6 komentarzy:

  1. Kiedyś dostałam od Biodermy również taki zestaw startowy i zgadzam się z Tobą to za krótko, aby mówić o jakichś spektakularnych efektach..

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, 5 ampułek to za mało, ale dobre i to:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak - miałam okazje sprawdzić jak reaguje moja skóra - to ważne bo mam ją wrażliwą - to taki wstęp:)

      Usuń
  3. Ja miała szczęście testować pełnowymiarowy produkt. Spodobał mi się na tyle, że bardzo zainteresowałam się ofertą firmy. Mam już kosmetyki dla Juniorka, po nowym roku kupię jeszcze coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger