12/20/2012

Malinowe testy cz.II Mała wielka pielęgnacja


W ramach Malinowych testów - Mydło borowninowe do odnowy biologicznej - Tołpa.



Co oznacza dla Was Pielęgnacja?


Mydełko boroninowe Tołpy harmony to mała wielka pielęgnacja - bardzo spodobało mi się to hasło

Na opakowaniu czytamy, że mówiąc o "małej wielkiej pielęgnacji" mamy na myśli codzienne, drobne, ale przemyślane czynności, bo uważamy, że to suma małych rzeczy daje duży efekt. Zgadzam się z tym przemyśleniem w 100%/

Dzięku mydełku masz szansę poprawić samopoczucie i zapewnić naturalną odnowę biologiczną. Mydło skutecznie oczyszcza i regeneruje skórę, nie naruszając bariery ochronnej. Przywraca równowagę, harmonizuje i łagodzi napięcie. Wspomaga eliminację toksyn. Wygładza i nawilża skórę.



Skład:



Kolor produktu jest całkowicie natruralny i wynika z zastosowanych czynników aktywnych, nie powoduje zabrudzeń ani nie barwi skóry. Pieni się dobrze i łatwo spłukuje.


Czynniki aktywne to tutaj:


borowina tołpa.®, oliwa z oliwek, gliceryna, naturalne olejki eteryczne z drzewa różanego, ylang-ylang, szałwii i bergamotki





Nie ma tutaj:
sztucznych barwników
konserwantów
PEG – ów
SLS - u
silikonów
oleju parafinowego

Natomiast znajdziemy:

roślinne składniki aktywne
naturalne olejki eteryczne
fizjologiczne pH
opakowanie bezpieczne dla środowiska – poddawane recyklingowi





Podsumowując mała wielka pielęgnacja w pełnym tego słowa znaczeniu.

24 komentarze:

  1. Bardzo lubię naturalne mydełka w kostkach :) Ostatnio coraz bardziej...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że ostatnio coraz chętniej sięgam właśnie po mydła. Bardzo dobrze zadziałał na mnie Biały Jeleń z otrębami i gdy go skończę to może rozejrzę się właśnie za tym, które opisujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś kupiłam taki sześciopak Białego Jelenia - właśnie z otrębami, kiełkiem pszenicy, bursztynem, sosny, makiem i normalnym - fajne doświadczenia:) takie mydełka chyba najmniej robią nam krzywdy..:)

      Usuń
  3. opakowanie służące środowisku? jestem na plus!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda to mydełko =]

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne te mydełka, widziałam je już w kilku recenzjach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ciekawa alternatywa dla żeli i mydeł w płynie:)

      Usuń
  6. Dziękuję za recenzję, cieszę sie, że się spodobało:)

    OdpowiedzUsuń
  7. :-) Także je mam, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze żadnego produktu Tołpy, ale coraz bardziej mi się one podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się jeszcze rozglądam nad czymś innym:)

      Usuń
  9. Muszę skusić się na coś z Tołpy. Poza tym fajne hasło :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger