12/01/2012

Jesienne umilacze - kategoria: sól do kąpieli

Akcja Maliny cały czas trwa:


Dzisiaj coś powszechnie dostępnego i przyjaznego dla kieszeni.


AZJA SPA Himalajska sól do kąpieli IMBIR & KARDAMON



Według producenta czyli Bielendy (http://bielenda.pl):

Himalajska sól do kąpieli wykorzystuje niezwykłe właściwości roślin rytualnych Azji – zapewnia wyjątkową kąpiel, która poprawi wygląd i kondycję skóry, odpręży, zlikwiduje stres i napięcie całego dnia.

Zawiera BIO OLEJEK MAKADAMIA – NATURALNE ŹRÓDŁO JĘDRNEJ SKÓRY.

Pojemność: 480 g

Działanie - O piękno Twojej skóry zadbają IMBIR i KARDAMON – znane z właściwości delikatnie rozgrzewających, przyspieszających przemianę materii, wspomagających spalanie tkanki tłuszczowej, oczyszczającej z toksyn.

Efekt- Ciało odzyska niezwykłą gładkość i jędrność. Intensywny i egzotyczny aromat soli wspomaga siły witalne, dodaje energii, poprawia samopoczucie.

Skład: Sodium Chloride, Sodium Chloride (Himalaya Salt), Elettaria Cardamomum (Cardamom) Seed Extract, Zingiber Officinalis (Ginger) roqt Extract, Propylene Glycol, Glycerin, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Laminaria Digitata Powder, Caffeine, Tocopherol, Beta-Sitosterol, Squalene, Ascorbyl Palmitate, Diethylhexyl Syringylidene Malonate, Caprylic/Capric Triglyceride, Silica, PVP, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Aqua (Water), CI 19140 (Acid Yellow 23), CI 14700 (FD&C Red No. 4).




Według mnie: Cel główny czyli nawilżanie i ujędrnianie nie został osiągnięty ale mimo to kąpiel z tą solą to czysta przyjemność głównie dla zmysłu powonienia. Poprawia samopoczucie a aromat jest korzenny. Nie zauważyłam efektu rozgrzewającego większego niż daje po prostu gorąca kąpiel. Skóra po kąpieli wymagała dodatkowego nawilżenia ale tego się można było spodziwać po tej soli..
Zaletą jest także tutaj szybkie rozpuszczanie dość grubych kryształków. Podsumowując jestem na tak bo to aromatyczny umilacz ale nie spodziwajcie się anielsko - gładkiego ciała wynurzając się z odmentów lekko żółtawej wody:)


A Wy stosujecie sól do kąpieli? Jaka jest Wasza ulubiona? Widziałam, że niektórzy robią sobie samodzielnie kule do kąpieli czy właśnie sole - próbowałyście?

8 komentarzy:

  1. nie używam soli, bo nie mam wanny, czasami tylko w misce sobie robię kąpiel dla stóp..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :)) też lubię tylko potem zawsze mam dylemat czy dalej siedzieć i pachnieć z kremem na odmoczonych kończynach czy iść tą wodę wylać hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej soli nie kupię, ze względu na zapach imbiru, za którym nie przepadam, ale widziałam inne sole Bielendy np hawajska, tą mogłabym wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem..faktycznie zapach imbiru jest dość charakterystyczny..Ja go uwielbiam w każdej postaci także spożywczej - do zup, do sosów do herbaty:) takie małe zboczenie;) a hawajska musi pachnieć nieziemsko:)

      Usuń
  4. Mam spory zapasik różnych soli z różnych firm...uwielbiam...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) super umilacze na zimne wieczory z wanną w roli głównej:)

      Usuń
  5. Ja najczęściej kupuję te sole z biedronki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam ale mnie wysuszyły niestety - ale fajnie pachną:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger