12/06/2012

Ho hO HOooO - czyli wyniki rozdaniA:)

Ho Ho Hooo - jak ja lubię ten dzień :)) Dzień w którym każdy z nas ma rumieńce podekscytowania, niepodzianki, uśmiechy..czasem gorycz rozczarowania ale tak czy inaczej 6 grudnia jest moim zdaniem absolutnie wyjątkowy pod każdą szerokością geograficzną.
Mam nadzieję że również ja wywołam uśmiech zadowolenia na twarzy u osoby której szczęście dopisało w losowaniu błyszczyka - lizaka by Sephora. A dodatkowy prezent od Mikołaja, który jak wiadomo dziś wszystkim steruje otrzymuje:


Gratuluję:) piszę do Ciebie emaila :) szkoda że nie mogę po prostu dorzucić do mikołajkowego worka żeby Ci włożył pod poduszkę ale rozumiesz ..nie dogadałam się z Miko w tej sprawie i wyszło że wyślę pocztą:)





Chciałabym życzyć udanych Mikołajek = mnóstwo radości zarówno z tych otrzymanych prezentów jak i z tych ofiarowanych najbliższym.
Napewno nie zabraknie dziś słodyczy, które tak doskonale poprawiają nam wszystkim nastrój - myślę sobie, że to nasz nieodłączny towarzysz umilaczy całoroczny. Wasze odpowiedzi jakie słodycze lubicie ( żelki, pierniki,czekolada, kokosowe wariacje, ciastka i ciasteczka i domowe babeczki, wafelki, cukiereczki, batony i lizaki ..) każdorazowy wzbudzały u mnie ślinotok hahahee:).
Szkoda tylko że jak napisała puszka "Tylko czemu te kalorie zawsze idą nie tam, gdzie powinny (zamiast zmienić miseczkę C na D, to one złośliwie zwężają nam spodnie.."

Dzisiaj jest dyspensa na słodycze:))
Jeszcze raz gratuluję i dziękuję Wam wszystkim za udział..
Niedługo bawimy się dalej:))

11 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger