12/20/2012

Malinowe testy cz.I


Do Malinowych testów otrzymałam:


Cukrowy peeling do ciała czekoladowo - kokosowy firmy Dax Cosmetics, Perfecta SPA.



Producent pisze o kosmetyku - dynamicznie oczyszczający peeling cukrowy do ciała o właściwościach złuszczających i wygładzających. Zawiera naturalne kryształki cukru, które usuwając martwe komórki naskórka, idealnie wygładzają powierzchnię skóry i niwelują wszelkie niedoskonałości. Ponadto, olejek kokosowy intensywnie zmiękcza i ułatwia zatrzymywanie wilgoci w skórze, a zawarte w peelingu masło kakaowe działa ujędrniająco i regenerująco. (http://www.sklep.dax.com.pl)

Cukrowy peeling do ciała czekoladowo-kokosowy złuszczająco - ujędrniający. Peeling regulując mikrokrążenie w skórze przeciwdziała cellulitowi, a zapach czekolady odpręża i poprawia nastrój. Zawiera naturalne kryształki cukru, które usuwając martwe komórki naskórka idealnie wygładzają powierzchnię skóry i niwelują wszelkie niedoskonałości. Ponadto olejek kokosowy intensywnie zmiękcza i ułatwia zatrzymywanie wilgoci w skórze, masło kakaowe zaś działa ujędrniająco i regenerująco oraz pozytywnie działa na nasze zmysły.

Moja opinia na początek duży plus, że opakowanie zabezpieczone jest sreberkiem, dzięki czemu mamy 100% pewności, że nikt go wcześniej nie otwierał.


Skład:

Kosmetk ma przyjemną konsystencję nie za rzadką co bardzo lubię w przypadku peelingów - nieco przypomina papkę - maseczkę do ciała


Szkoda, że nie można oddać przez internet zapachu, który jest chyba największą zaletą tego produktu. Obłędny zapach czekolady jest średnio intensywny, przez co nienachalny. Długo pozostaje na skórze a nawet na odzieży na drugi dzień.
Niewątpliwie zaletą tego peelingu jest jego działanie na skórę. Efekt ścierania jest odczuwalny ale nie podrażnia nawet wysuszonej skóry.


Jak na moje potrzeby to nie obraziłabym się gdyby było ciut więcej tych kryształtów cukru.

W efekcie mamy dobrze oczyszczoną, nawilżoną i przyjemnie pachnącą skórę - tak więc cel główny został osiągnięty w 100%.
Cena również działa na naszą korzyść;)
A jakie są Wasze ulubione peelingi zimowe?

8 komentarzy:

  1. Miałam go i był bardzo fajny. Zapach piękny. Miałam też migdałowy, którego zapach mnie męczył.

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej... ja go miałam, ale ten zapach tak mnie męczył, że aż go wyrzuciłam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli nie podrażnia skóry, to idealne dla mnie :) Uwielbiam peelingi gruboziarniste i nie "wodniste", dobra recenzja! Zostaję na dłużej i będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna konsystencja... Chciałabym go powąchać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś muszę spróbować :-)

    ( Koleżanka z Malinowego Klubu :-) )

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger