11/20/2012

Zaprawdę odpowiadam Wam:)


Odpowiadam na pytania Rudaśki z http://ziombell.blogspot.com/ w ramach popularnego Libster Blog Award - udzielam jedynie odpowiedzi na pytania za które serdecznie dziękuję - ponieważ wcześniej brałam już udział w tej zabawie i nie chcę się powielać.


1. Dlaczego akurat taką nazwę bloga wybrałaś?
2. Herbata czy kawa?
3. Twój wymarzony dom to ...?
4. Jakie kompozycje zapachowe wybierasz przy zakupie kosmetyków?
5. Ulubiona forma aktywności?
6. Żelki czy czekolada?
7. Gdybyś miała opisać siebie trzema słowami, byłyby to?
8. W jakim miejscu na świecie chciałabyś mieszkać?
9. Gdybyś mogła zmienić się w zwierze, co by to było?
10. Gdybyś miała możliwość zmiany swojego imienia, jakie byś wybrała?
11. Masz możliwość napisania listu do Mikołaja i proszenia o dowolną rzecz. Co wybierasz?



Ad. 1
Jest taki tekst zespołu Akurat - Esy, floresy, który mi się bardzo spodobał.
http://www.youtube.com/watch?v=ym5AQ5DfuU4


"Takie właśnie są kształty, kształty myśli których nikt nie wymyśli.
Nie zaprzeczy im nikt bo nikt ich nie zna
nie dowierzam im sam.
Ulatują gdzieś, gdzie czasem mieszkam,
dokąd czasem posyłam marzenie.
Wrócą po kolana we łzach, po szyję w uśmiechach, strumieniem płyną na ziemię.

Ref:
Esy- floresy, fantasmagorie niewiele tu po mnie, niewiele tu po mnie".


Chciałabym, żeby mój blog był miejscem swobodnej ekspresji, nic-nie-udawadniania i dobrej zabawy dla nas wszystkich.


Ad.2

Mój ulubiony cytat dotyczy KAWY - Upływające życie odmierzam łyżeczkami kawy." T.S. Eliot
Teraz z konieczności (dużo stresów w pracy) pijam hektolitrami owocowo - ziołowe herbatki ale to kawa jest moją największą płynną namiętnością..:)

Ad.3
Mój wymarzony dom ma duży ogród a w nim przede wszystkim wielka huśtawka i dużo miejsca dla zwierząt..:)

Ad. 4
Lubię słodkie zapachy ale granica między tym co lubię a tym co powoduje u mnie mdlości jest dość cienka :) więc powiem tak owocowo - świeże zapachy w odpowiednich proporcjach:)


Ad. 5

Spacery z psiunią moją - odkrywamy różne kąty mego miasta:) to lubię zdecydowanie najbardziej bo nigdy mi się nie nudzi no i basen oczywiście - uwielbiam pływać


Ad. 6

Czekolada! żelków praktycznie nie jadam (oprócz Misiów Haribo) ale widzę, że mają wielką rzeszę zwolenników:) = dla mnie czekolada najlepiej gorzka z jakimiś przyprawami:)


Ad. 7

Niezdecydowana, otwarta, wibrująca :)


Ad. 8
Nie wiem - tam gdzie byłabym szczęśliwa - nie miejsce a ludzie się liczą najbardziej


Ad. 9
Ostatnio odkryłam w sobie prawdziwie dzikie zwierze - to LENIWIEC:)


Ad. 10

Emilia - od zawsze - z książki o Emilce ze Srebnego Nowiu:)))


Ad. 11

Magiczną paletkę do cieni - żeby kolory zmieniały się w zależności od mojego humoru i nigdy się nie przeterminowały:))

14 komentarzy:

  1. No gorzka czekolada jest zdrowa, moje dzieci są zasypywane przez dziadka taką:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I chętnie jedzą? Dzieci chyba wolą bardziej słodkie? Ja uwielbiam z dodatkiem chilli albo imbiru:)

      Usuń
  2. Magiczna paletka - świetny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja czasami mam taką niepowstrzymaną chęć na żelki...;)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie króluje czekolada, ale ta mleczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nienawidzę żelków. Ale czekoladę bardzo :) tylko prawdziwą, a nie te wyroby czekoladopodobne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam z dzieciństwa czekoladopodobne wszystko...i prawdziwą czekoladową głowę myszki miki która przyniósł kolega do szkoły - każdemu dał kawałek..pazłotka..:D:))

      Usuń
  6. Dzikość leniwca też noszę w sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) haaa dzikie kobiety z nas bez dwóch zdań:))

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger