11/07/2012

Zapach krwi..


Przypadkowo natknęłam się na koncepcję perfum dopasowanych do grupy krwi. Znam dietę uwzględniającą charakterystykę naszych krwinek ale o zapachu jeszcze nie słyszałam.

Pomysłodawcą jest włoska marka perfumeryjna, która właśnie na podstawie typów krwi, stworzyła tą unikatową linię perfum.




Linia składa się z czterech uniwersalnych zapachów przeznaczonych zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Perfumy zamknięto w srebrnych flakonikach, które zamiast w rozpylacz, zaopatrzone zostały w pipetę pozwalającą dawkować zapach kropla po kropli.
Nazwy poszczególnych perfum odpowiadają grupom krwi:

A - to świeży zapach łączący aromaty liści pomidorów, bazylii i anyżku. Zapach, który nawiązuje bezpośrednio do natury.
B - to wyraziste połączenie aromatów drewna, np. drewna tekowego, przypraw – pieprzu, czarnej herbaty, oraz nut owocowych, takich jak: woń jabłka, czereśni, czy granatu.
0 - to intensywna mieszanka aromatów malin, róż, tymianku, wzbogacona zapachem brzozy, skóry i cedru.
AB – to najbardziej nietypowa mieszanka, tworząca metaliczny zapach powstały z polaczenia takich składników jak: aluminium, nuty metaliczne, aromaty wodne, zapach cedru, aldehydy.



Według mnie to dość ciekawa koncepcja i na pewno warta zastanowienia ale czy zakupu?
Cena - 60 ml - ok 470 PLN raczej nie zachęca do eksperymentów z własną krwią :))




Więcej na:

http://www.bloodconcept.com/EN/index.php

8 komentarzy:

  1. Cena kosmiczna :D ale chętnie bym powąchała :D jak pachnie grupa krwi B :D bo taką mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z samego opisu to zapach przypisany Twojej grupie wydaje mi się pięknięszy niż dla grupy A - czyli taką jaką ja mam:)

      Usuń
  2. Tytuł posta fajny :D Trochę mnie przeraził :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, jednak dla mnie cena zaporowa, ale chętnie bym chociaż powąchała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie też zbyt dużo na eksperymenty ale idea ciekawa - zwłaszcza że jestem fanką serialu Dexter:))

      Usuń
  4. za taka cene to bym nie kupila aczkolwiek chcialabym chociaz powachac;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger