11/25/2012

Truskawka - jesienny umilacz w kategorii peeling

Jesienne umilacze...Malinowej akcji ciąg dalszy...









Dzisiaj w katergorii peeling do ciała chcę przedstawić
Truskawkowy Scrub do ciała The Pink Cow
Peeling do ciała o zapachu truskawki doskonale likwiduje stary naskórek i pozostawia skórę gładką i wolną od zanieczyszczeń.

Zawarty w peelingu ekstrakt z truskawki – zawiera naturalny kwas salicylowy, który delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka, wygładza skórę, wspomaga gojenie ran poprawia ukrwienie i regeneruje.
Truskawka jest pełna witamin, flawonoidów, polifenoli, minerałów i kwasów organicznych.
Kosmetyk jest wolny od parabenów, nie był testowany na zwierzętach i składa się ze składników wyłącznie pochodzenia roślinnego.


Konsystencja peelingu jest dość gęsta a drobinki w nim zawartym są średniej grubości w kolorze truskawki w kremie:) Jeśli chodzi o sam efekt scrubu to jest on przeciętny. Osobiście wolę mocniejsze tarcie:)).





Po jego zastosowaniu skóra jest ładnie odświeżona, delikatnie napięta i nawilżona. Łatwo się spłukuje.

Największą zaletą peelingu jest jego zapach.. Nie bez przyczyny na opakowaniu widnieje ostrzeżenie, że produkt nie nadaje się do jedzenia:) W dwóch słowach - truskawka w kremie..
Jednocześnie warto podkreślić, że nie jest to zapach słodko - cukierkowy a raczej rześki i odświeżający. Poranny prysznic z tym scrubem to gwarancja energetyzującej energii na rozpoczęcie dnia.


Jakie są Wasze ulubione peelingi?
Bez czego nie wyobrażacie sobie rozpoczęcia dnia?

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam truskawki, ale peelingu truskawkowego jeszcze nie miałam...:)

    Ja mam dwa ulubione, jeden to peeling solny o zapachu kwiatu wiśni...
    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/11/relaksujace-domowa-spa.html
    Drugi to peeling cukrowy o zapachu arbuza i melona...
    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/11/zapach-ktory-mnie-zauroczy-bez-reszty.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarówno kwiat wiśni i arbuz z melonem są na pewno prawdziwą ucztą dla zmysłów:)

      Usuń
  2. Musi naprawdę pięknie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. :) też mi się spodobał - szczególnie kolorek zanim jeszcze powąchałam:)

      Usuń
  4. ohh pod względem zapachu na pewno by mi się podobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też wolę mocniejsze tarcie, a ten wygląda jakby był ubogi w te drobinki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - malutko - i maleńkie te drobinki jak pestki truskawek..

      Usuń
  6. Produktu nie używałam, ale wyobrażam sobie ten piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej i jak tu nie zjeść !
    Coffe♥

    stylofefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano właśnie - nie bez kozyry ostrzegają na opakowaniu heheha :))

      Usuń
  8. Wczoraj byłam w drogerii i powąchałam te cudeńka. ślicznie, owocowo pachą:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam owocowe zapachy:-)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger