11/02/2012

Tag - Moje włosy w pigułce


Carmustinee zaprosiła mnie do wspólnej zabawy - dziękuje serdecznie Płomiennoruda:) bardzo mnie cieszą takie niespodzianki:))






Zasady:
•odpowiedzieć na 13 pytań
•oTAGować 5 osób
•podziękować nominującemu blogerowi na jego blogu



Pytania:
1. Twój naturalny kolor włosów
Pierwotnie moje włosy były jasny blond ale od długich lat eksperymentów stopniowo ciemnieją i teraz są szatynowate bylejakie takie:)


2. Twój obecny kolor włosów
Aktualnie ciemny brąz..Odkryłam przypadkowo że najlepiej czuję się właśnie w ciepłych odceniach brązu aczkolwiek wiele osób mówi mi że lepiej mi w blondzie..


3. Aktualna długość twoich włosów.
Trochę za ramiona.


4. Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy
Od dłuższego czasu noszę się z zamiarem radykalnego ścięcia:)


5. Jak często podcinasz końcówki
Raz na pół roku samodzielnie:)


6. Toje włosy są proste, kręcone czy falowane
Im dłuższe tym bardziej się falują i kręcą - kiedy są krótkie - są proste i sztywne jak druty:)


7. Jaką porowatość mają Twoje włosy
Nie wiem jak to określić - ale bynajmniej moje włosy nie są gładziutkie jak jedwab:(


8. Jakie są Twoje włosy? (np. normalne, suche, przetłuszczające się itp)
Raczej suche ale bez przesady..muszę myć co trzy dni.


9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny
Codzienny? Nie pielęgnuję włosów codziennie - myję co trzy dni a nawet co cztery - wtedy stosuję maseczkę nawilżającą..próbuję także polubić się z olejkami ale póki co nie przynosi to pożądanych efektów..aha stosuję też ocet malinowy do ułatwienia rozczesywania.


10. Czego nie lubią Twoje włosy
SUSZARKI!!!


11. Co lubią Twoje włosy
Nawilżające i odżywcze maski do włosów, drewniany grzebyk TBS, ocet malinowy.


12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura
Kucyk:) Codziennie zaczynam od rozpuszczonych ale zawsze kończę kucykiem:0


13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić to co by powiedziały
Naucz się w końcu nas olejować!


+od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację włosów? (pytanie opcjonalne)

Czy ja wiem - nie przykładam wielkiej uwagi do pielęgnacji włosów..może dlatego, że nie narzekam na nie - potrzebują jedynie nawilżania i ułatwiania rozczesywania..Moje włosy były w dużo bardziej kiepskiej kondycji kiedy byłam blondynką a teraz nawet się błyszczą:)

A to moje metamorfozy ostatnie :)








Jeszcze raz dziękuję Ci bardzo Carmustinee że o mnie pomyślałaś:) Muah!
Oczywiście do zabawy zapraszam każdego kto ma ochotę a jeszcze nie brał udziału.


7 komentarzy:

  1. To przedostatnie zdjęcie to blond? W tym kolorze było ci bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że zrobiłaś ten Tag :) :) mi się najbardziej podobasz na 1 zdjęciu i na ostatnim, świetnie Ci w grzywce ale takiej dłuższej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo - też mi się zdaje, że lepiej z dłuższą grzywką a w brązie zdecydowanie lepiej się czuję..obecnie myślę o ścięciu na boba ale takiego dłuższego po bokach..Lubię eksperymentować z włosami:)

      Usuń
  3. Przedostatnie zdjęcie boskie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger