11/11/2012

TAG: Moje biżuteryjne cuda + Liebster Blog

Czytając Wasze notatki na temat biżuteryjnych ulubieńców postanowiłam odświeżyć nieco swoją pamięć i wskrzesić nieco moje maleństwa. Od dawna lubię biżuterię wszelaką. Swego czasu interesowałam się litoterapią czyli mocą kamieni. Odwiedzałam giełdy minerałów w różnych zakątkach Polski. Do tego Tagu wybrałam oczywiście wszystko to, co ma dla mnie szczególnie sentymentalne znaczenie.


Zasady zabawy:

1. Zamieść banner na swoim blogu i napisz kto jest jego inicjatorem: MELA
2. Wybierz 10 perełek ze swojej kolekcji biżuterii, krótko przedstaw historię każdej z nich (gdzie kupiłaś, za ile, z czym nosisz, czy ma wartość sentymentalną, jakie wspomnienia są z nią związane itp.)
3. Wklej zdjęcia swoich ulubieńców.
4. Otaguj 5 blogowych koleżanek.





numer 1.
Pierścionek zaręczynowy taki jak chciałam..idealny...niestety nie przyniósł mi szczęścia...ale nadal pełen sprzecznych emocji.







numer 2.

Komplet kolczyki + pierścionek z kamieniem księżycowym - UWaża się, że niebieska, blado połyskująca barwa kamienia księżycowego przypomina światło Księżyca. Pływy oceanu wyrzucają na brzeg najlepsze okazy niebieskich kamieni księżycowych w momencie, gdy Słońce i Księżyc są w związku szczególnie harmonijnym, występującym raz na dwadzieścia jeden lat ( trzy siedmioletnie cykle Księżyca ). Stąd też wzięło się angielskie określenie - „once on the Blue Moon”- pokochałam do historię i sama sobie sprawiłam prezent.







numer 3


Moje ulubione i najukochańsze pierścionki, które noszę najczęściej. Te dwa z tyłu to prezent od mamy, ten z lewej to prezent od samej siebie (przypomina nieco jeża a ja kiedyś miałam taką ksywkę) a ten z prawej to prezent od przyjaciela. Ten łańcuch to dla mnie swego rodzaju amulet - wierzę, że sprowadzi mnie bezpiecznie do domu dlatego zabieram go w każdą podróż ze sobą.


numer 4



Te kolczyki upolowałam sama na allegro jakiś czas temu i zrobiły furorę u mnie w pracy..to ładne połączenie srebra i złota. Wszystkie dziewczyny chciały mieć takie same a ja głupia im jeszcze pozamawiałam - więc teraz nie mogę je nosić do biura bo się boję, że któraś z nich też je może mieć na sobie a to byłaby porażka:)











numer 5

Ulubiona zawieszka plus łańcuszek - trochę taki kolczasty - jak pierścionek jeż, którego widać na wcześniejszym zdjęciu. Łańcuszek jest oksydowany i stylizowany na stry.








numer 6



Prawdziwe korale przywiezione z Chorwacji. Bardzo lubię je nosić do czarnej koszuli chociaż są trochę ciężkie:)






numer 7

Kolczyki nieco orientalne przywiezione z Włoch..Lubię je bardzo bo kojarzą mi się z radością, słońcem i beztroską.










numer 8






Bursztynki odziedziczone po babci..Nie noszę ich na co dzień ale przypominają mi o babci i jej bardzo kobiecej naturze.

numer 9






Moje codzienne kolczyki - migocą tysiącem barw i radośnie rozświetlają moje nawet najbardziej pochmurne odbicie.





numer 10






Srebny zegarek dostałam po obronie pracy magisterskiej.

muszę jeszcze dodać

numer 11


Ta pacyfka spędziła ze mną mnóstwo ekscytujących chwil i przygód - nigdy jej nie wyrzucę bo jest skarbcem wspomnień z okresu moich największych wariactw..dzikich koncertów, przystanków Woodstock i szeroko rozumianego szaleństwa..


Nie taguję nikogo na siłę ale jeśli ktoś jeszcze nie brał udziału do zapraszam.

Odpowiadam jeszcze na pytania MiszMaszMoshi (dziękuję)
w ramach



1. błyszczyk / szminka - szminka
2. książka / ebook - KSIĄŻKA I TYLKO KSIĄŻKA :)
3. telewizja / radio - nie potrafię wybrać
4. spódniczka / spodnie - spodnie
5. koszula / T-shirt - koszula
6. szpilki / koturny - koturny
7. biel / czerń - czerń
8. zapachy: kwiatowe / owocowe - owocowe
9. balsam / masło do ciała - masło do ciała
10. motor / auto - auto
11. Gdybyś mogła używać tylko jednego kosmetyku, byłby to...? tusz do rzęs



10 komentarzy:

  1. Dziękuję za odpowiedzi - również nie lubię ebooków :) Przepiękne kolczyki numer 7 (uwielbiam taką nieco hinduską czy boho biżuterię :) i numer 10 (mam bardzo podobne, jednak całkiem o nich zapomniałam!) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) czasem trzeba sobie odkrzuć wspomnienia i biżuterię też:)

      Usuń
  2. Piękna biżuteria, u mnie też pamiątki po Babci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miło, że z sentymentem podchodzisz do tych bursztynków. Takie warto zakładać na szczególne okazje:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tylko nie bardzo umiem odczyścić tych bursztynków porządnie bo się boję że zepsuję...

      Usuń
    2. to trzeba się kogoś poradzić...

      Usuń
  4. Świetny jest te pierścionek jeż!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger