11/17/2012

Rozczarowanie...

Preparaty Iwostin Capillin są przeznaczone do pielęgnacji skóry naczynkowej. Dominujący cel tutaj to wzmacnienie kruchych naczynek krwionośnych oraz zapobieganie ich pękaniu.
Kosmetyki z tej serii mają redukować podrażnienia i działają przeciwrumieniowo, jak również chronić przed drażniącym wpływem czynników zewnętrznych, jak promienie UV, mróz czy wiatr.

Ja się skusiłam na:

CAPILLIN krem na naczynka na noc
- po informacji o czynnikach aktywnych od producenta www.iwostin.pl

Esculoside - Wzmacnia napięcie żył, działa przeciwzapalnie i przeciwrumieniowo. Skutecznie zmniejsza zaczerwienienia i łagodzi podrażnienia. Ma silne właściwości światłochronne oraz dezaktywuje wolne rodniki.

Pronalen Aesculus -Wzmacnia napięcie naczynek, działa przeciwrumieniowo i poprawia cyrkulację krwi. Wraz z witaminą C wzmacnia ściany naczyń krwionośnych.

Trokserutyna (aktywna forma rutyny)- Działa ochronnie na naczynia krwionośne i limfatyczne, reguluje ich napięcie, elastyczność i przepuszczalność oraz zapobiega pękaniu naczyń włosowatych.

Witamina C - Chroni skórę przed wolnymi rodnikami, dzięki czemu zapobiega procesom degeneracyjnym i starzeniu się skóry. Rozjaśnia skórę, wspomagając usuwanie przebarwień, uszczelnia i uelastycznia naczynia włosowate, stymuluje produkcję kolagenu.

Witamina E (tokoferol) - Ma działanie fotoprotekcyjne i przeciwzapalne. Regeneruje barierę lipidową. Jest doskonałym antyutleniaczem.

Olej z pestek winogron - Delikatnie natłuszcza, uelastycznia i nawilża skórę. Zawarte w oleju fosfolipidy i niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe (NNKT) odżywiaja skórę i wzmacniają bariery skórne.

Prowitamina B5 (pantenol) = Działa jako czynnik nawilżający i zatrzymujący ucieczkę wilgoci. Jest silnie działającym stymulatorem wzrostu i odnowy komórek, zarówno naskórka jak i skóry właściwej;przyspiesza procesy gojenia mikro- i makrouszkodzeń naskórka. Łagodzi podrażnienia.

Woda termalna z Iwonicza-Zdroju


spodziewałam się chyba cudów a przede wszystkim znacznie ograniczonego zaczerwienienia.

W zestawie był także płyn micelarny oczyszczający do codziennego oczyszczania i pielęgnacji skóry z rozszerzonymi naczynkami, zaczerwienionej i wrażliwej.



Moja ocena:

Po ponad dwumiesięcznym stosowaniu kremu i ok. dwutygodniowym płynu micelarnego nie zauważyłam żadnych efektów. Krem ma bardzo lekką konsystencję, jest barwy jasno żółtej.





Zaletą kremu jest jedynie w miarę dobre nawilżenie (aczkolwiek po nocnej aplikacji obserwowałam skórki na nosie) oraz błyskawiczne wchłanianie.
Ponadto płyn micelarny szczypał w oczy i powodował efekt mgły czego NIE ZNOSZĘ.

Wiem, że są bardzo dobre recenzje tej serii ale mnie akurat ona nie służy.

A Wy borykacie się z problemem cery naczynkowej i wrażliwej?
Jakie są Wasze ulubione kosmetyki do twarzy?





12 komentarzy:

  1. mam cerę naczynkową i wrażliwą i wiem co to znaczy;( nic nie pomaga;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś cały zestaw żelu do twarzy tej firmy przeciw trądzikowi i miałam wrażenie, że jeszcze więcej wyprysków się pojawiało ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz...czyli na każdy problem nie za bardzo pomaga :(

      Usuń
  3. moja ie jest ani naczynkowa ani wrażliwa tylko mieszana/trądzikowa i też jest ciężko cokolwiek znalezc co nie przesuszy albo nie przetłuści skóry ;/ Próbowałaś może kremy z Bandi, moja mama używa i sobie chwali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czaję się do Bandi już dłuższą chwilę...:) - faktycznie też problemowa skóra..ach my kobiałki mamy ciężkie życie - dobrze że się chociaż golić na twarzy nie musimy:)

      Usuń
  4. Znam problem i to w wersji mega. Do tej pory nic kosmetycznego nie pomaga, łykam więc suplementy i zakrywam podkładem, zwłaszcza, że blaknie opalenizna. A Iwostin mnie już kilkakrotnie zawiódł i raczej nie polecam tej marki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też staramm się coś tam łykać ale nie mam zbyt dużej samokontroli na dłuższą metę - brak efektu = brak cierpliwości..tak więc też posiłkuję się podkładem :)

      Usuń
  5. Ja mam bardzo wrażliwą skórę i wielu nawet tych drogich produktów nie mogę używać.
    Często się zdarza że tetanie produkty są lepsze od tych drogich...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten krem i jestem bardzo nim rozczarowana i dalej uparcie poszukuję kremu na moją naczynkową cerę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( prawda? zapowiadał się wspaniale - to jest nas kilka! nie spoczniemy aż znajdziemy:))

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger