11/27/2012

Paris, Paris...

Jakiś czas temu wygrałam na blogu http://sauria80world.blogspot.com/
pachnący konkurs Bath & Body Works..


Zadaniem było opisanie ulubionego zapachu z ich produktów. Mimo, iż nie wąchałam wcześniej z prostej przczyny (B&BW nie ma w Lublinie oczywiście) jak tylko zobaczyłam nazwę zapachu Paris Amour - od razu przywołałam sobie beztroskie chwile, które spędziłam w Paryżu dawno, dawno temu.
No i naszło mnie na nostalgię...
Wczoraj otrzymałam paczuszkę, w której były wygrane w tym konkursie - balsam i mgiełka do ciała





O zapachu:

Z połączenia zapachu francuskiego tulipana, kwiatu jabłoni i różowego szampana stworzono piękny zapach przywodzący na myśl romantyczny spacer uliczkami Paryża.

Kategoria: kwiatowo - owocowa

Nuty zapachowe:
nuta głowy: mandarynka, truskawka, czarna porzeczka, różowy szampan, kwiat jabłoni, frezja
nuta serca: brzoskwinia, jaśmin, francuski tulipan, lilia wodna, plumeria
nuta bazy: francuska wanilia, mleczko kokosowe, ambra, drzewo sandałowe, kremowe piżmo


Pachnie pięknie, zmysłowo...to taki zapach, który określam mianem ciepłego - bo mam wrażenie, że idealnie współgra z moim ciałem dając mi poczucie otulenia i ciepła właśnie.
Nie jestem Frankofilem ale Paryż zawsze będzie mi się kojarzyć z długimi spacerami w nocy, rozmawami o kulturze i miłości, dobrym winem i bagietką, tabunami turystów i zmysłowym zapachem...Nigdzie indziej kawa w centrum rozentuzjazmowanego tłumu nie wycisza tak od razu.

Na koniec zeskanowałam moje zdjęcie z tej podróży sprzed lat..albowiem to były lata świetlne temu...Chciałabym tam jeszcze wrócić..


...Saupoudrez, pour finir, de poussière du métro
Mais n'en prenez pas trop, Paris perdrait son âme...

23 komentarze:

  1. Cudowne to zdjęcie, ja w taki sam rozmarzony sposób wspominam Włochy... uwielbiam podróże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja również ..podróże małe i duże - uwielbiam ten stan "być w podróży" ..szkoda że urlopu jest tak mało:(( Włochy kojarzą mi się z wielkimi lodami, morzem i miliardem skuterów:)

      Usuń
  2. Super! Gratuluję wygranej:) Jak romantycznie dzisiaj:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a tak przy okazji sobie powspominałam :)

      Usuń
  3. Paryż... Aż bym się tam wybrała... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja uwielbiam język francuski, zwłaszcza słuchać jak ktoś mówi i przede wszystkim piosenkę francuską. Wiem, że to troche nie jest trendy, ale co tam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczyłam się francuskiego przez sześć lat..niestety nie nauczyłam się :) W Paryżu moja wiedza sięgnęła bruku i nigdy już nie powstała:)) mój ukochany film to Amelia a piosenki francuskie najbardziej mi smakują przy winie:) Myślę że to trendy ponadczasowe..:)

      Usuń
  5. super prezenciol :) mnie BBW nie kusił, do czasu aż znalazłam się ostatnio u nich w sklepie ;) będę tam coś czuję często zaglądać :D hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) co prawda nie byłam w ich sklepie ale mogę sobie wyobrazić to królestwo zapachów i uroczych kosmetyków:)

      Usuń
  6. gratuluje wygranej - piekne zdjecie - nalezala Ci sie wygrana:))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. oj bardzo Ci zazdroszczę wygranej :)! Świetnie, że Ci się udało :) Ja jestem nieco podjarana B&BW ale chyba tak jak kiedyś TBS i nic z tego potem dobrego nie wyszło... The Body Shop zawiódł mnie już kilkukrotnie, ale i tak muszę spróbować czegoś od BBW :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym kiedyś tam pojechać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. ajj u mnie to raczej przemineło z wiatrem heheihaih

      Usuń
  10. Paryż to moje ukochane miejsce na Ziemi , dlatego te kosmetyki na pewno by mnie ucieszyły . Zapraszam w wolnej chwili do siebie i zachęcam do wspólnej obserwacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzy mi się wyjazd do Paryża :) Gratuluję zwycięstwa - buteleczki wyglądają bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. to też mój ulubiony zapach! :P cieszę się, że nagroda Ci się podoba a taką wieżę też mam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger