11/09/2012

Pachnieć jak...?

Każdy z nas ma freaka na jakimś punkcie dla jednego są to lakiery do paznokci (widziałam całe hektolitry tęczowych kolorów), szminki, pielęgnacja włosów czy inne rzeczy, które jakimś trafem są nam bardziej bliskie niż pozostałe. Co tu dużo mówić jesteśmy uzależnieni i lubimy to!:)
Dla mnie zapach jest integralną częścią mojej osobowości ..jest dla mnie równie ważny jak świeża woda czy dobre jedzenie. Mimo iż osiągnęłam dawno wiek młodzieńczy ba, jestem w średnim wieku dorosłym można rzec to nie zakończyłam swoich poszukiwań w kierunku zapachu tylko mojego.
Od wielu lat miłością jak mi się zdaje wzajemną darzę Angela Thierry Muglera ale jest to uczucie zdecydowanie podzielne..
Mój mały zbiór przedstawia się następująco:




W chwili obecnej posiadam:

Thierry Mugler Angel:
Nuta głowy bergamotka, mandarynka
Nuta serca passiflora, brzoskwinia, morela
Nuta bazy paczula, wanilia, czekolada, karmel

DKNY Be Delicious
Nuta głowy: brzoskwinia, morela, cutryna
Nuta serca: grejpfrut, ogórek, magnolia
Nuta bazy: biała ambra, drewno sandałowe


Givenchy Play for her
Nuta głowy:Jaśmin, różowy pieprz
Nuta serca:Kwiat tiary, orchidea
Nuta bazy: Bób tonka,paczula, Drzewo amyris


Carachel Amor Amor Tentation
Nuta głowy: mandarynka, bluszcz
Nuta serca:jaśmin, kwiat tiary z Tahiti
Nuta bazy:cedr, wanilia, pikantne przyprawy


Tresor Lancome
Nuta głowy: brzoskwinia, morela, ananas, bergamotka
Nuta serca: róża, irys, heliotrop, jaśmin
Nuta bazy: drzewo sandałowe, piżmo, wanilia

So Hooked on Carmella marki Benefit
Nuta głowy:grejpfrut i cytryna amalfi
Nuta serca: tahitiańska gardenia, piwonia i cyklamen
Nuta bazy: drzewo sandałowe, ambra i wanilia


Ralph Lauren - Glamourous
Nuta głowy: klementynka, kalia, róża
Nuta serca: biała lilia, tuberoza, imbir
Nuta podstawy: kwiat frangipani, piżmo, wetyweria, kaszmir


Calvin Klein - Euphoria
Nuta głowy: owoc granatu, owoc kaki, kojące zielone nuty
Nuta serca: kwiat lotosu, kwiat champaca, czarna orchidea
Nuta podstawy: ambra, czarny fiołek, drewno mahoniowe


Gucci Guilty
Nuta głowy: mandarynka, różowy pieprz
Nuta serca: bez, geranium, brzoskwinia
Nuta podstawy: paczula, ambra

Guess Seductive

Nuta głowy: bergamotka, czarną porzeczka, gruszka
Nuta serca: kwiaty pomarańczy, egzotyczny jaśmin, szlachetny irys florentyński
Nuta bazy: wanilia, ostra żywica, esencja drzew kaszmirowych

Escada Absolutely me

Nuta głowy: świeże owoce, maliny
Nuta serca: różowe ciasteczka macaron
Nuta bazy: wanilia

Gap - Close
Nuta głowy: musująca świeżość wody,sorbet cytrynowy, kwiat migdałowca
Nuta serca: wiosenna frezja, płatki jaśminu,heliotrop
Nuta bazy: kremowy sandałowiec,akcenty wanilii,bursztyn

Dolce&Gabbana- The one
Nuta głowy: mandarynka, bergamotka, liczi
Nuta serca: jaśmin, lilia, śliwka, konwalia
Nuta podstawy: wanilia, ambra, piżmo, wetiwer

Guerlain - Insolence
nuta głowy: kwiat pomarańczy, maliny
nuta serca: fiołek, irys
nuta bazy: drzewo sandalowe, bób tonka, wanilia


Wszystkie są prezentami - albo ode mnie samej albo od kogoś kto wie co mnie ożywia najbardziej:)

Po wieloletnich eksperymentach wiem na pewno że lubię kiedy są nuty: różowego pieprzu, czarnej porzeczki, maliny, wanilii i czegoś co trudno nazwać a sprawia że czujemy dreszcz przyjemności:)
A Wy macie swoje ulubione perfumy czy też poszukujecie?

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że od dłuższej chwili wpatruję się w Twój zbiór i jestem pod wrażeniem :) ja zawsze mam tylko jedną aktualną perfumę. Miałam DKNY Be Delicious i bardzo miło ją wspominam, a jestem na prawdę wybredna w zapachac. Miałam też Calvin Klein - Euphoria i również mi się podobało :) teraz mam Hugo Bossa czerwonego, to mój standard i zawsze do niego wracam :)

      Usuń
  2. mały zestaw rzeczywiscie;);p

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie znalazłam swojego zapachowego ulubieńca i jest to pierwszy zapach lolity lempickiej :) ale z tego ci widzę, chyba to nie są twoje klimaty. niemniej mi się bardzo podoba i na przyszłość będę próbować innych jej zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalenie podoba mi się Twoja kolekcja! Jest dojrzała, przemyślana i.... przez chwilę odpłynęłam wiedząc, co możesz nosić na sobie :)
    A dzisiaj na jaki wariant postawiłaś?
    Całość mogę podsumować- Be Delicious!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hexx, dziękuję - te zbiory zostały już mocno uszczyplone ;) wczoraj pachniałałam Aurorą Svarowskiego ...bardzo lubię akordy czerwonego pieprzu...
      Mam identycznie jak u CIebie - tzn to jest dla mnie bardzo ważna sfera :) Natomiast nie mogę przekonać się do mgiełek - ale zaraz idę do Ciebie to tam napiszę :*

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger