11/16/2012

Niespodzianka, niespodzianka

Jakiś czas temu wygrałam rozdanie (a myślałam że to niemożliwe) u




La Frambuesa
http://laframbuesa.blogspot.com/



Wygrana była niespodzianką do samego końca i sprawiła mi ogromą radość
A o to co było w środku:


Lakiery Essence kolorystycznie dobrane stanowią holistyczną całość - i po raz pierwszy w życiu (a mam już trochę jesieni :))) mam lakier do zdobienia paznokci:)) na pewno będę eksperymentować. Ponadto nie wiedziałam, że w H&M też są lakiery :)
Nie pokażę tych świetnych kolorków na pazurkach bo NAPRAWDĘ nie mam się czym chwalić w tym temacie - w sensie, że za krótkie - ale postaram się coś z tym zrobić;)
Smakowitym rodzynkiem jest przepiękny cień MIYO - Rockstar ROBYN = metaliczny fiolet, który mieni się drobinkami i jak kamienie Swarovskiego jest inny w zależności od padania światła. Nie znałam do tej pory cieni MIYO - ale szczerze mówiąc oczarował mnie ...




Dziękuję Ci M - za tą miłą niespodziankę, która przyniosła mi wiele radości :))

35 komentarzy:

  1. Gratulacje:)!
    Wspaniała wygrana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygrana! Ten cień rzeczywiście cudny jest po prostu.

    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) w dzień wygląda jeszcze inaczej :) Również pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Świetne są te brokatowe lakiery. Nigdzie nie mogę upolować ładnego z grubym brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten od essence właśnie ma taki grubaśny - spore płatki - myślę że będą eksperymenty;)

      Usuń
  4. jaki to jest konkretnie numerek tego cienia? proszę proszę powiedz mi ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje;-) cień rzeczywiście fajny;-)
    Pozdrawiam; D

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę, jak ciekawie :) Podobają mi się te fiolety.
    Jeśli masz ochotę zapraszam do mojego rozdania, do wygrania kosmetyki Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten cień rzeczywiście piękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. hej, niestety musze cie rozczarowac - rozdanie do ktorego sie zglosilas odbylo sie rok temu kochana... Jednak mam nadzieje, ze zostaniesz ze mna i bedzesz wygladac kolejnego :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany = straszne sorry :)) gapa ze mnie - jasne że zostanę nie tylko z tego powodu.. Pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Gratuluję! :) Ja czekam na książkę, już nie mogę się doczekać co to będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne prezenty, ja chyba blizej przyjrze sie cieniom MIYO, bo jak na razie mam same maty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mnie zaintrygowały..dotychczas nie miałam żadnego:)

      Usuń
  11. Super zestawik! Gratulacje, cień jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje ! Przyznam się, że ja też w zasadzie nigdy nie biorę udziału w rozdaniach losowanych bo jakoś do gier losowych szczęścia nie mam :/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger