11/09/2012

Nieboskie ciało

Jakiś czasemu wygrałam w konkursie Delii



Jedwabiste serum do ciała
for Angel ...






Według producenta:
To unikalny kosmetyk przeznaczony do codziennej pielęgnacji nawet najbardziej delikatnej i wrażliwej skóry. Lekka, szybko wchłaniająca się konsystencja gwarantuje precyzyjną i niezwykle przyjemną aplikację oraz oryginalny efekt na skórze.

Składniki aktywne:

bioaktywne colostrum
- naturalna, najsilniejsza substancja regenerująca skórę, bogata w ponad 250 związków aktywnych, idealnie nawilża, odżywia, intensywnie stymuluje skórę do autoregeneracji.

proteiny jedwabiu
- nadają skórze miękkość, jedwabistość i elastyczność.

D-panthenol - działa łagodząco i kojąco na naskórek.

ekstrakt z imbiru - poprawia elastyczność i jędrność skóry, opóźnia procesy starzenia.

Moja opinia:
Po dłuższym okresie stosowania (ponad miesiąc) w mojej ocenie to całkiem dobry produkt jak za taką cenę (ok.15 zł). Jedyną wadą może być wysoka lokata parafiny w składzie kosmetyku, jest też trochę parabenów...
Producent już na opakowaniu obiecuje boskie ciało i niebiański zapach
Konsystencja biała, średnio gęsta przez co bardzo dobrze i szybko się rozprowadza. Wygodne w użyciu opakowanie, niektórym przypomina kształt kobiety - dla mnie jest po prostu dobrze wyprofilowane.
Zaletą serum jest natychmiastowe wchłanianie, subtelny zapach pozostający nadspodziewanie długo na skórze. Dzięki jedwabistemu serum do ciała z colastrum skóra jest faktycznie gładka dzięku filmowi który pozostaje na skórze. Ja stosowałam go głównie po basenie z uwagi na szybkie wchłanianie.
Na zimę moja skóra potrzebuje czegoś zdecydowanie mocniejszego i odżywczego.

4 komentarze:

  1. nigdy nie wierzyłam w działanie takich kosmetyków..ale może warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudów nie zdziałał = ale pachnie naprawdę długo i bardzo szybko się wchłania:)

      Usuń
  2. dla mnie zapach jest bardzo wazny bo relaksuje;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger