11/25/2012

Miodowe złoto


Jakiś czas temu na fb - sowej stronie Loreal było wezwanie do testowania tuszy...nie powiodło mi się ale parę tygodni później z nienacka :) otrzymałam krem:) Uwielbiam jak zapewne każda z nas takie niespodzianki, tym bardziej że okazał się prawdziwym złotkiem dla mojej skóry.


Nawilżająca Terapia Odżywcza Nutri-Gold bo o tym kremie mowa to kosmetyk o bogatej i zmysłowej konsystencji niczym odżywcze masło wtapia się w skórę nie pozostawiając tłustej warstwy. Intensywnie odżywia i nadaje jej zmysłową gładkość bez uczucia szorstkości. Intensywnie odżywia i nadaje jej zmysłową gładkość bez uczucia szorstkości. Produkt odpowiedni dla kobiet w każdym wieku.Natychmiastowe nawilżenie i intensywne odżywienie.


http://www.lorealparis.pl/pielegnacja-skory/pielegnacja-twarzy/nutri-gold/odzywcza-na-dzien.aspx





Krem zamknięty jest w szklanym słoiczku, eleganckie opakowanie ze złotym wieczkiem w środku dodatkowo zabezpieczone było plastikowym wieczkiem. Powiem szczerze, że na półce krem prezentuje się naprawdę wyjątkowo.


Krem ma dość gęstą konsystencję o żółtawo - kremowym kolorze, bardzo łatwo się wchłania i pozostawia skórę gładką i według mnie delikatnie poprawia jej koloryt. Obserwuje się efekt jak w przypadku maseł do ciała - krem przy kontakcie ze skórą wchłania się natychmiastowo tak że jest idealny pod makijaż. Zapach jest delikatnie miodowy z czasem staje się bardziej pudrowy. Niemniej jest subtelny, tak że nie kłóci się z innymi kosmetykami, które aplikuje sobie na twarz. Mimo, iż jest to wersja na dzień, stosuję go także na noc, ponieważ jego odżywcze nawilżanie korzystnie wpływa na moją suchą skórę.
Szczerze polecam na zimę - ponieważ krem dzięki cennym witaminom i minerałom (miodowy ekstrakt, witaminy z grupy B, kompleks wapnieniowy) faktycznie zapewnia nawilżająco - odżywczą terapię.




A jaki jest Wasz ulubiony krem na zimę?


24 komentarze:

  1. Ulubionego jeszcze nie mam, cały czas poszukuję...:)
    A ten złoty zachęcająco wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne opakowanie ma ten krem, sprawia wrażenie luksusowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - wygląd słoiczka na mnie też zrobił wrażenie

      Usuń
  3. Tez go mam :) na zimę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przydałby mi się coś nawilżającego, a widzę, że ten się nadaje, muszę się mu przyjrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam kilka próbek jak chcesz to ci mogę podesłać ;)

      Usuń
  5. ja używam lotionu cetaphil do nawilżania, w ostatnim czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam wiele dobrego o cetaphilu ale jeszcze nie próbowałam - ponoć świetny dla wrażliwców..

      Usuń
  6. Szkoda, że jest taki gęsty, bałabym się, że mnie zapcha :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego właśnie wydaje mi się że jest idealny na zimę w przypadku mojej suchej skóry - w lecie ja też bym się bała..gęściutki jak masełko:)

      Usuń
  7. To opakowanko no no no elegancja itd ;) Wydaje się fajny ;)
    Coffe♥

    stylofefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie zauroczyło opakowanie. Czytając twoją recenzję, wychodzi na to, że wnętrze też jest niezłe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. liczy się wnętrze ale opakowanie robi swoje - skąd my to znamy;))

      Usuń
  9. Jestem pod ogromnym wrażeniem 'image' kremu, a jak wiesz, mam straszną słabość do słoiczków :) A opinia jeszcze bardziej mi się podoba :) Biedny Mikołaj...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Marta kusicielko nie martw się Mikołaj ma przecież pomocników:)

      Usuń
  10. Sam słoiczek cudnie wygląda, a słowo gold tylko wspomaga moją ciekawość:) A na serio czytałam wcześniej wiele dobrego na ten temat i wierzę, że jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się z nim nie polubiłam i z dnia na dzień coraz bardziej przekonuję się o tym, że w końcu wyląduje na moim tyłku.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger