11/15/2012

Listopadowy Shiny Box

Oto drugie wyczekiwane przeze mnie pudełeczko w miesiącu.
ShinyBox.
Jego zawartość przedstawia się następująco:



Znalazły się tam przede wsystkim kosmetyki do pielęgnacji włosów i ciała dwóch firm: L'occitane i Bentley Organic a dokładnie rzecz mówiąc:

L'occitane Odbudowujący szampon do włosów suchych i zniszczonych
L'occitane Odbudowująca odżywka do włosów suchych i zniszczonych
(coś w sam raz dla mnie ;))
Bentley Organic łagodzące i nawilżając mydełko
Bentley Organic łagodzące mleczko do ciała z lawendą i rumiankiem
Bentley Organic łagodzący i nawilżający żel pod prysznic

Dermedic Maseczka aktywnie matująca Normativ


Powiem Wam, że to mleczko i mydełko pachnie tak pięknie lawendą, że z miejsca je pokochałam..
Nie miałam okazji jeszcze używać Bentley Organic więc teraz będę mieć okazję.
Maseczka niestety zupełnie nie jest dla mnie i trafi do mojej mikołajkowej paczki dla Was, którą pomału kompletuję:)




25 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że pudełko ma świetną zawartość! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba, szkoda że nie można przekazać jak pachnie:)

      Usuń
  2. No tym razem to się pozytywnie zaskoczyłam, same przyjemne i pożyteczne produkty :) Miłego testowania, jestem wszystkiego ciekawa, wiec czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dokładnie - dziękuję bardzo - na pewno zdam relacje:)

      Usuń
  3. Maseczka już była użyta popołudniu, a BO mi się strasznie podoba, oprócz tego żelu, który według mnie śmierdzi. Mimo tego, zawartość bardzo przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna przesyłka, miłego testowania...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak! Maseczka w paczce! ;)
    A sama idea boxów jakoś do mnie nie trafia... Lubię wiedzieć, co kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem - ja sobie zrobiłam prezent na urodziny i wykupiłam na 6 - mcy = co dalej nie jestem pewna...mieszane odczucia..ale jeszcze mam dwa pudełeczka więc..pomyślę o tym jutro....
      :) paczka będzie wypasiona a niedługo będzie do wygrania coś jeszcze....kupiłam dziś w Sephorze:)

      Usuń
  6. I u mnie maseczka jest nie wypałem, ale szamponu i odżywki jestem bardzo ciekawa. Produkty bentley wydają się być obiecujące aczkolwiek trochę przeszkadza mi zbyt intensywny zapach mydełka. Mogli jednak się bardziej postarać, ale nie narzekam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Bentley'u nawet szczerze mówiąc do tej pory nie słyszałam:)

      Usuń
  7. OoO:) Może w grudniu uda mi się zaopatrzyć a pudełeczko shiny...

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. oj ja też :) do tego stopnia, że mam nawet płyn do mycia naczyń lawendowy:)

      Usuń
  9. Pudełko wydaje się ciekawe. Ja jednak nie zamawiam go, bo nie lubię nie wiedzieć co kupuję :(

    OdpowiedzUsuń
  10. To pudełeczko jest fajne :) Jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger