11/07/2012

Listopad z Glossy Box

Oto jest
Pudrowo różowe pudełeczko na które czekam z niecierpliwością trzylatka. Najważniejsza jest niespodzianka ...



a w środku znajduje się pięć kosmetyków w tym dwa pełnowymiarowe:
Dax Cosmetics - Cashmere - Utrwalająca baza pod cienie
Glyskincare - Hydrating Eye Cream - krem pod oczy o działaniu usprawniającym mikrocyrkulację, zmniejszającym opuchliznę i cienie pod oczami.




i miniaturki:
Lierac - Luminescence Serum - próbka serum rozświetlającego o działaniu ujednolicającym powierzchnię i koloryt skóry oraz niwelującym niedoskonałości cery.
HappyMore Skin Care - HappyMore BB - próbka kremu BB zawierającego kwas hialuronowy, ekstrakt z dzikiej róży i naturalny filtr przeciwsłoneczny.
Chloe - Eau de Parfum - 5 ml


Perfumy Chloe szczególnie mnie rozczuliły - takie malusie..pachną bardzo przyjemnie..muszę je ponosić trochę na sobie by powiedzieć o nich więcej..

Najbardziej się cieszę z bazy pod cienie bo akurat moja Kobo się pomału kończy i będzie denkiem w listopadzie a także z próbki kremu BB bo nie miałam jeszcze doczynienia z bebikami:)
Oczywiście perfumy to zawsze mile widziany bonus:) W sumie Lieraca i Glyskincare też jestem ciekawa - czyli podsumowując jestem na Tak:)

18 komentarzy:

  1. Wąchałam ostatnio w sklepie i się zakochałam!!! Mam obecnie czarną wersję, ale ona pasuje bardziej na wieczór, bo jest mocniejsza i taka "z pazurem". Teraz marzę o białej i w związku z tym trochę zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączona była ulotka z dostępnymi wersjami i jest w czym wybierać..Powiem szczerze, że do tej pory nie miałam okazji wąchać żadnej i chyba najwyższa pora :)

      Usuń
  2. Coś mi się wydaje, ze w niektórych pudełkach miała być niespodzianka w postaci biżuterii, ciekawe komu się trafiła.
    Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widziałam to była - do mnie nie trafiła ale może to i lepiej bo akurat w tej kwestii jestem dość tradycyjna:)

      Usuń
  3. Perfumki uwielbiam i ich zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A którą wersję tą klasyczną czy jakiś wariant?czy wszystkie?:)

      Usuń
    2. Zwłaszcza wersję Chloe Intense, ale innymi tej marki też nie wzgardzę :)

      Usuń
  4. O widzisz, a ja dopiero co zaczęłam używać bazy Kobo, ta z pudełeczka musi poczekać:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfumy całkiem trafiły w mój gust :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Chloe jest przeurocze :) i do tego pewnie jeszcze pieknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie malusie :) pachnie naprawdę ładnie - kiedyś wąchałam w sephorze ale mnie nie zauroczyło ale teraz hmmm;)

      Usuń
  7. glossybox! ja miałam chyba wrześniowy. wygrany ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic nie wiem o tym pudełku... Box z kosmetykami, brzmi nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. www.glossybox.pl - tam znajdziesz wszystkie informacje jest też shinny box - o którym wkrótce (jak przyjdzie) :))

      Usuń
  9. Myślę, że jak na razie to najlepszy glossy box - a przynajmniej mój ulubiony ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger