11/19/2012

Komu lizaka komu??:)) propozycja dla łasuchów:)

Oj nie mogę się już powstrzymać - miałam zorganizować mini - konkurs na Mikołajki ale zacznę już teraz bo jestem podekscytowana :)
Wspomniałam już, że odwiedziłam SEPHORĘ w zupelnie innym celu (tusz Lancome - zaszalałam - niedługo post o tym) ale przy okazji zobaczyłam śliczne maleństwo, które z miejsca mnie urzekło..





Sephora wie jak kusić dziewczynki:)) słodko wyglądający błyszczyk w formie LIZAKA według mnie wygląda figlarnie i aż prosi się o skosztowanie...
Jeśli zachwycił również Was - możecie odpowiedzieć na pytanie i wziąść udział w jego losowaniu..


Słodycz bez kalorycznych obciążeń - kolor błyszczyku - uniwersalny różowy:)

Oczywiście błyszczyk jest nowy w fabrycznym opakowaniu:)


Zasady:


Warunek konieczny - musisz być obserwatorem mojego blogu, odpowiedzieć na pytanie Jakie są Twoje ulubione słodycze i dlaczego? oraz podać swojego maila.

Jeśli jednak chcesz zwiększyć swoje szanse możesz:

1. Napisać o moim rozdaniu na swoim blogu
proszę wtedy o słów kilka oraz zdjęcie oraz link do mojego bloga – podaj linka do notki – 5 pkt (chodzi o oddzielny post)
2. Zamieścić informację o rozdaniu wraz ze zdjęciem w bocznym pasku - podaj linka - 3 pkt
3. Dodać mnie do blogrolla podaj linka – 2 pkt


Zgłoszenia przyjmuję do 5.XII
WYNIKI OCZYWIŚCIE 6 GRUDNIA:)

Losowanie odbędzie się przy minimalnej frekwencji 30 komentarzy.


Schemat odpowiedzi:

Obserwuję jako -
Email –
Notka na blogu – TAK – link / NIE
Informacja w pasku bocznym - TAK - link / NIE
Dodałam do blogrolla – TAK – link / NIE
Odpowiedź na pytanie:

66 komentarzy:

  1. Obserwuję jako - Monika Kulik
    Email –monikul@wp.pl
    Notka na blogu – TAK – NIE
    Informacja w pasku bocznym - TAK - http://loveshopping91.blogspot.com/
    Dodałam do blogrolla – NIE
    Odpowiedź na pytanie: Kocham żelki!! Od dziecięcych lak są to moje ulubione słodycze. Przypominają mi jak byłam mała i dostawałam od babci żelki malinki. Do tej pory je bardzo lubię ; ) Uwielbiam każdy rodzaj żelek:
    -malinki
    -kwaśne
    -babeczki z sokiem w środku ( są pyszne !!!)
    -Takie długie z cukrem
    Żelki zawsze potrafią mnie pocieszyć i są dobrym towarzystwem przy nauce oraz podczas oglądania filmu z koleżankami : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam zbyt dobrze żelkowego świata ale te babeczki z sokiem w środku mmmm :))

      Usuń
  2. Obserwuję jako - Moshi
    Email – blogmoshi@gmail.com
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - TAK miszmoshi.blogspot.com
    Dodałam do blogrolla – TAK miszmoshi.blogspot.com
    Odpowiedź na pytanie: Ulubione słodycze? Zdecydowanie żelki! Mają niesamowite smaki, kształty i wielkości. Są różne rodzaje, więc nigdy się nie nudzą, a dodatkowo kojarzą mi się z dzieciństwem - właśnie żelki dostawałam zawsze od ukochanego Dziadka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OooO takie wspomnienia są najważniejsze w całym naszym życiu:) mi się cukierki michałki kojarzą z Dziadziem :)

      Usuń
  3. Oj, a ja nie lubię słodyczy. Po prostu mnie nie ciągnie do nich. Jak od święta zjem kawałek ciasta to wszyscy na mnie dziwnie patrzą. Za to jadam zawsze torty urodzinowe - nigdy nie odmawiam:)
    Ładnie zapakowany jest ten błyszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Email – gosiaq.ka@gmail.com
    Notka na blogu – NIE
    Informacja w pasku bocznym - TAK http://gosiaqka.blogspot.com/
    Dodałam do blogrolla – NIE
    Odpowiedź na pytanie:
    Kocham żelki kwaśne :-) Bo...no po prostu kocham i tyle - mam wtedy poczucie, że wcale nie jem słodyczy więc nie tyję haha ;-)
    I Ferrero Rocher bo kojarzą mi się z luksusem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt - z całej masy słodkości żelki chyba są w miarę przyjazne dla naszych bioder:)
      Oooj tak Ferrero z orzeszkami jak najbardziej:)

      Usuń
  5. Wygląd ma świetny :) Idealny na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako - ToTylkoJa
    Email – happyafterblog@hotmail.com
    Notka na blogu – NIE
    Informacja w pasku bocznym - TAK http://happyafterblog.blogspot.fr/
    Dodałam do blogrolla – NIE
    Odpowiedź na pytanie:

    Bardzo lubię żelki i ostatnio wcinam takie w kształcie dżdżownic:) Oprócz żelek lubię wafelki z różnego rodzaju nadzieniem. Ubóstwiam sobie po prostu pochrupać takie słodkie wafelki. Kocham również ciasta a najbardziej te czekoladowe, co wiąże się z moim zamiłowaniem do czekolady. Chętnie jem watę cukrową, bo ona ma w sobie dla mnie coś magicznego, no i ten smak:)

    Serdecznie pozdrawiam!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOj ja też kiedyś lubiłam wafelki najbardziej chałwowe:)) Wata cukrowa - powrót do dzieciństwa:)) miałam niedawno balsam do ciała o tym zapachu i cały dzień chodziłam dosłownie rozanielona:))

      Usuń
  7. Jeszcze jedno rozdanie się u Ciebie nie skończyło (perfumy), a już drugim nas kusisz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak ale tamto jest do oddania po prostu a to - jest mój prezent na Mikołajki:)

      Usuń
    2. Tak czy siak - rozpieszczasz nas! :)

      Usuń
  8. Cudny prezent, na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako - Ewka501
    Email – ewka501@op.pl
    Notka na blogu – NIE
    Informacja w pasku bocznym - TAK http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/
    Dodałam do blogrolla – NIE
    Odpowiedź na pytanie: Moje ulubione słodycze to biała czekolada, po prostu zawsze poprawia mi humor. I przyjemnie rozpływa się w ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biała czekolda hmm zawsze mnie intrygowało jak ją zrobili:)

      Usuń
  10. Obserwuję jako - sia
    Email – dont_ask@vp.pl
    Notka na blogu – NIE
    Informacja w pasku bocznym - NIE
    Dodałam do blogrolla – NIE
    Odpowiedź na pytanie: Najbardziej lubię żelki Hsribo, bo są w kształcie miśków ;) A poza tym ciekawostka - jedzenie żelków dobrze wpływa na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako - Joanna_26
    Email – kabanos_25@onet.eu
    Notka na blogu – NIE
    Informacja w pasku bocznym - NIE
    Dodałam do blogrolla – NIE
    Odpowiedź na pytanie: Uwielbiam ptasie mleczko,ale te zwykłe waniliowe, od dziecka było moim przysmakiem i nic się w tej kwestii nie zmieniło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako -byjean
    Email –byjean94@gazeta.pl
    Notka na blogu – NIE
    Informacja w pasku bocznym - NIE
    Dodałam do blogrolla – NIE
    Odpowiedź na pytanie: Kocham pierniki. Zwłaszcza z dodatkiem cynamonu. Oj, ten zapach, korzennych pierników i cynamonu przyprawia mnie o rumieńce! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako - Camille
    Email – camillebeauty123@gmail.com
    Notka na blogu – NIE
    Informacja w pasku bocznym - TAK (camille-beauty.blogspot.com)
    Dodałam do blogrolla – TAK
    Odpowiedź na pytanie: Moje ulubione słodycze to czekolada z orzechami laskowymi, ptasie mleczko czekoladowe, pierniczki z nadzieniem owocowym i pączki z czekoladą i różaną marmoladą :) Zawsze poprawiają mi humor i są idealnym dodatkiem do popołudniowej kawki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako - Katarzyna
    Email – gogunia3@wp.pl
    Notka na blogu – NIE
    Informacja w pasku bocznym - NIE
    Dodałam do blogrolla – NIE
    Odpowiedź na pytanie: Uwielbiam wszystko, co z czekoladą! Ostatnio objadam się cukierkami-Michałkami (bo są w mojej ulubionej, białej czekoladzie:)) Łyk kawy i Michałek = dobry początek dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako - Angela S
    Email – askraburska@gmail.com
    Notka na blogu – NIE
    Informacja w pasku bocznym - NIE
    Dodałam do blogrolla – NIE
    Odpowiedź na pytanie: Uwielbiam wszystkie czekoladki z firmy Kinder, no po prostu je kocham ! ;) Zaczynając od kinder niespodzianek, mlecznych kanapek, kinder country aż po oczywiście kinder chocolate ;) Tak jakoś faworyzuje te słodkości, uwielbiam ich mleczno czekoladowy smak, no.. aż narobiłam sobie ochoty ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako - Coffe♥
    Email – lovesweetcherry@wp.pl
    Notka na blogu – NIE
    Informacja w pasku bocznym - NIE
    Dodałam do blogrolla – NIE
    Odpowiedź na pytanie: No cóż . Kocham chyba wszystkie słodycze . ( co doskonale widać ^^ ) . Jednakże jeżeli mam wybierać , to wygrywa czekolada . Oj tak niem ważne jaka po prostu czekolada , pyszna , słodka , delikatna , idealna ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako -hell
    Email –vel.destroyer@gmail.com
    Notka na blogu – NIE
    Informacja w pasku bocznym - NIE
    Dodałam do blogrolla – NIE
    Odpowiedź na pytanie: Moje ulubione słodycze to kulki marcepanowe i/lub kwaśne żelki z Lidla

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako - xkeylimex
    Email – kaylime@onet.pl
    Notka na blogu – NIE
    Informacja w pasku bocznym - TAK - http://xkeylimex.blogspot.com
    Dodałam do blogrolla – TAK – http://xkeylimex.blogspot.com
    Odpowiedź na pytanie: Moje ulubione słodycze to Rafaello - mogłabym zjeść tonę tych małych białych kokosowych kulek :D Uwielbiam też domowe ciasta i desery - Pijak (zwany też Cycki Murzynki xD), Torcik Marzenie, Pleśniak czy domowa pannacotta z musem truskawkowym.

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako - Sassy :)
    Email – karolina5k@o2.pl
    Notka na blogu – NIE
    Informacja w pasku bocznym - TAK lamax2.blogspot.com
    Dodałam do blogrolla – NIE
    Odpowiedź na pytanie: Strasznie trudny wybór , z batonów uwielbiam 3bity i maxi kingi a tak po za tym kinder czekoladki i jajka no i oczywiśćie żelki , jakiekolwiek ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako Charron
    Email – charronsblog@gmail.com
    Notka na blogu – NIE
    Informacja w pasku bocznym - NIE
    Dodałam do blogrolla – TAK
    Odpowiedź na pytanie: Czekolada!!! Ze wszystkich możliwych słodyczy, uwielbiałam czekoladę, najbardziej oryginalną mleczną! Za każdym razem, pooprawia mi humor :), a także uprzyjemnia nieubłagalnie upływający czas.

    OdpowiedzUsuń

  22. Obserwuję jako - Marzena
    Email – marzena.wiszniewska@gmail.com
    Notka na blogu – NIE
    Informacja w pasku bocznym - NIE
    Dodałam do blogrolla – NIE
    Odpowiedź na pytanie: Słodycze to moja słabość, nawet trudno wybrać ulubione. Czekolada, lody, torty... ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako - inrudzienka'smind
    Email – inrudzienkasmindblog@wp.pl
    Notka na blogu – TAK – http://inrudzienkasmind.blogspot.com/2012/11/lubicie-w-konkursach-ja-lubie-nie.html
    Informacja w pasku bocznym - TAK - http://inrudzienkasmind.blogspot.com/
    Dodałam do blogrolla – NIE
    Odpowiedź na pytanie: Zdrowym i słodkim odkryciem jest miód, a dokąłdniej jogurt grecki polany miodem w akompaniamencie migdałów :) <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako - PAPERDOLL
    Email – greenninde@gmail.com
    Notka na blogu – NIE
    Informacja w pasku bocznym - TAK http://inpapersky.blogspot.com/p/candy.html
    Dodałam do blogrolla – NIE
    Odpowiedź na pytanie: rafaello, bo jest kokosowe

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako - olua
    Email – ola.sroda@gmail.com
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - nie
    Dodałam do blogrolla – nie
    Odpowiedź na pytanie: Zdecydowanie czekoladowe kuleczki MALTESERS! Mmm... z tą chrupiącą pianką w środku, nie umiem przestać ich jeść, jak już otworze paczkę, to MUSZĘ zjeść wszystkie :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako - Kasia
    Email – byczek_50@o2.pl
    Notka na blogu – NIE
    Informacja w pasku bocznym -TAK - link / NIE
    Dodałam do blogrolla – NIE
    Odpowiedź na pytanie: UWIELBIAM slodycze ale najbardziej chyba czekoladę :) i to w każdej postaci. Szczególnie mleczną z jakimis dodatkami np nadziewaną z truskawkami <3 albo czekolada na gorąco. No kto jej nie uwielbia! Nie potrafię jej nie jeść. ;/ Czekoladowe torty to prawdziwa przyjemność. Ech życie bez niej byloby smutne

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako - madzia
    Email – madzia3991@interia.eu
    Notka na blogu – NIE
    Informacja w pasku bocznym - NIE
    Dodałam do blogrolla – NIE
    Odpowiedź na pytanie: najbardziej lubię... trudno powiedzieć, bo uwielbiam wszystko co słodkie :D jeśli już mam wybrać to może snickers w słoiku :D jest pyszny, można go jeść i z kanapką, łyżeczką .. ma świetny smak , którego niestety długo już nie smakowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako - maddzik
    Email – maddziuleczek@gmail.com
    Notka na blogu – NIE
    Informacja w pasku bocznym - tak
    Odpowiedź na pytanie: Czekolada w każdej możliwej postaci, o każdej godzinie dnia i nocy.
    W końcu Ziemia jest jedyną planeta na której istnieje czekolada, więc jest naszym Ziemskim dobrem ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako : Justysia ;**
    email : tysia_1997@poczta.fm
    Notka na blogu : nie
    Informacja na pasku bocznym : tak
    Odp. Słodycze to dość szeroki temat , ale jeśli miałabym wybrać swój ulubiony to zdecydowanie na pierwsze miejsce stawiam na KINDER BUENO . Temu batonowi nikt nie może sie oprzeć . Dleczeog ? Bo gdy się nim delektujesz odplywasz , nie myślisz o rzeczywistości tylko sie rozkoszujesz pysznym nadzieniem ... Niby zwykły baton , a tyle radości i szczęścia ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój lint to :http://tysia1997.blogspot.com/

      Usuń
  30. obserwuję jako: anununu
    e-mail: akuczun1@wp.pl
    notka na blogu: nie
    informacja na pasku bocznym: nie
    odpowiedź: uwielbiam wszystkie słodycze! Nie jestem typowym łasuchem, ale jeżeli są w zasięgu mojego wzroku, to nie mogę się oprzeć :P Ale jeśli miałabym wybierać to będą to lizaki :) Dlatego że mogę cieszyć się dłużej ich smakiem niż cukierkami (które gryzę jak małe dziecko :P ) i jest to takie wspomnienie dzieciństwa siedzieć z patyczkiem w buzi i wypchanym policzkiem :P zawsze mam dobry humor gdy jem lizaki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako - grimagee
    Email – sylwia_k7@wp.pl
    Notka na blogu – NIE
    Informacja w pasku bocznym - TAK http://grimagee.blogspot.com/
    Dodałam do blogrolla – NIE
    Odpowiedź na pytanie: Moja miłość słodyczowa to przede wszystkim czekolada, najlepiej truskawkowa milki, ach ! ale innymi również nie pogardzę. Dlaczego właśnie czekolada? Dlatego, że ten mały,pyszny, kaloryczny umilacz nastroju zawsze działa!

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako - aleksangria
    Email – aleks.gebura@gmail.com
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - nie
    Dodałam do blogrolla – nie
    Odpowiedź na pytanie: czekolada z chilli i pomarańczą:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako - agnieszkazg
    Email – agoooooosia@gmail.com
    Notka na blogu – NIE
    Informacja w pasku bocznym - NIE
    Dodałam do blogrolla – NIE
    Odpowiedź na pytanie: Bez zastanowienia - pączki! Zdecydowanie pączki! Bez względu na nadzienie, polewę, posypkę czy dodatki. Uwielbiam pączki :). Już jako mały brzdąc (chyba 3 letni), wchodziłam do pobliskiej cukierni i mówiłam do ekspedientki "poplosę dwa poncusie" (dziadek czekał na zewnątrz). Kiedy pytałam się, już jako dorosła, czy 1 pączek był dla mnie, a drugi dla dziadka, rodzice odpowiadali "nie, oba były dla ciebie". :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako - CoconutLime
    Email – coconutlime@wp.pl
    Notka na blogu – NIE
    Informacja w pasku bocznym - NIE
    Dodałam do blogrolla – TAK – http://coconutlimee.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Moje ulubione słodycze? Hm... ŻELKI! Uwielbiam wszystkie- kwaśne, słodkie :) Od dziecka uwielbiam żelki, moimi ulubionymi są chyba miśki z Haribo, wspomnienie z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako - Niuka1110
    Email – Niuka1110@wp.pl
    Notka na blogu – NIE
    Informacja w pasku bocznym - NIE
    Dodałam do blogrolla – TAK – http://sto-niebieskich.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: delicje z galaretką malinową, pamiętam że zawsze stały na stole.Są połaczeniem tego co najbardziej lubię, galaretki, biszkoptu i czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten błyszczyk skojarzył mi się ze świętami, bo wygląda nie tylko jak lizak, ale jak bombka choinkowa :D
    Obserwuję jako - Chelsea-Lena
    Email – chelsea@onet.pl
    Notka na blogu – NIE
    Informacja w pasku bocznym - TAK - http://rainbow-above-me.blogspot.com/
    Dodałam do blogrolla – TAK – http://rainbow-above-me.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Moje ulubione słodycze to biała albo gorzka czekolada - obie mają niepowtarzalny smak i mogłabym je jeść całymi tabliczkami bez względu na kalorie :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako - EWAY

    Email – ewaa101@gmail.com

    Notka na blogu – NIE

    Informacja w pasku bocznym - TAK ( u góry w kartach ) link : http://eway-bolg.blogspot.com/p/blogi-godne-
    uwagi.html

    Dodałam do blogrolla – NIE

    Odpowiedź na pytanie: Zdecydowanie żelki z taką kwaśną posypką, no i w zimie gorąca czekolada z piankami mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako - nicia725
    Email – nicia725@o2.pl
    Notka na blogu – TAK - http://nicia725.blogspot.com/2012/11/dostan-lizaczka.html
    Informacja w pasku bocznym - TAK - http://nicia725.blogspot.com/
    Dodałam do blogrolla – NIE
    Odpowiedź na pytanie: Lizaki!! Są słodkie, pyszne i mają patyczki (nie wiem co w tym takiego ale ja lubię te patyczki)... ;) Nawet przed chwilą jadłam lizaka... wiśniowego! :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako - Neonowa
    Email – keepitinmyblackbox@gmail.com
    Notka na blogu – NIE
    Informacja w pasku bocznym - TAK - http://keepitinmyblackbox.blogspot.com/
    Dodałam do blogrolla – NIE
    Odpowiedź na pytanie: To, że jestem łasuchem, jest prawdą nie od dziś;) Mogłabym tak wymieniać i wymieniać jakimi to słodyczami się zajadam, ale tak najbardziej to uwielbiam: 1-chałwę o wszystkich smakach - bo fajnie się kruszy i zakleja buzię :D 2- Ferrero Rochere - malutkie a z jaką pyszną zawartością, nutellą notabene :P 3 - Krówki - patrz punkt 1 :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuje jako- Lena Te
    email- lena.bystraja@gmail.com
    notka na blogu- NIE
    info na pasku bocznym- NIE
    blogroll- NIE
    Odpowiedź na pytanie: Moją ulubioną słodkością jest czekolada z dużymi całymi orzechami:) Uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako Madzia B

    A moja ulubiona słodkość to właśnie lizaki! byle były okrągłe. Uwielbiam je. Szczególnie podoba mi się uderzanie lizakiem o zęby...co strasznie niektórych wkurza:D

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako - gwiazdeczka60
    Email – gwiazdabloguje@interia.pl
    Notka na blogu – NIE
    Informacja w pasku bocznym - TAK http://worldofcolorr.blogspot.com/
    Dodałam do blogrolla – TAK http://worldofcolorr.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie:
    Kocham wszystkie słodycze świata. Jestem takim łasuchem, że nie wyobrażam sobie dnia bez zjedzenia choćby grama czegoś słodkiego. Uwielbiam żelki, czekolady, batony, cukierki, ciasteczka mmm.... aż mi ślinka zaczęła cieknąć. Nigdy nie potrafię sobie odmówić, jaka to szkoda, że słodycze muszą być aż tak tuczące gdyby nie to żyłabym w świecie marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako - Kasia
    Email – kasiabuczak1605@buziaczek.pl
    Notka na blogu – NIE
    Informacja w pasku bocznym - TAK modawedlugkasi.blogspot.com
    Dodałam do blogrolla – NIE
    Odpowiedź na pytanie: Jakoś szczególnie nie przepadam za słodyczami, ale jak już mam odpowiedzieć na pytanie to lubię żelki i płatki cini minis truskawkowe

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako - Madzia Cz
    Email – czmadzia7@gmail.com
    Notka na blogu – TAK – http://madziaaa3.blogspot.com/2012/11/rozdanie_30.html
    Informacja w pasku bocznym - TAK - http://madziaaa3.blogspot.com
    Dodałam do blogrolla – TAK – http://madziaaa3.blogspot.com
    Odpowiedź na pytanie: Uwielbiam słodycze pod każdą postacią, jednak moje serce najbardziej zaskarbiają sobie M&Msy! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję jako - Darkness
    Email – darkness00128@gmail.com
    Notka na blogu – NIE
    Informacja w pasku bocznym - nie
    Dodałam do blogrolla – NIE
    Odpowiedź na pytanie: oj ciężko wybrać co najbardziej lubię.. ale zaliczyć można do tego ptasie mleczko, mersi, czekolady mleczne oraz bounty.. mmm aż mnie naszła ochota na coś słodkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako - setfiretotherain
    Email – niezapominajki91@gmail.com
    Notka na blogu – NIE
    Informacja w pasku bocznym - TAK - http://frozenmalibu.blogspot.com/
    Dodałam do blogrolla – TAK – http://frozenmalibu.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie:
    Ze słodyczy to praktycznie wszystko to co jest w czekoladzie mlecznej, gorzkiej czy deserowej :D Uwielbiam też połączenia z kokosem ( wszelkie bounty czy rafaello ) jak i z marcepanem <3 A ze smaków dzieciństwa to takie prostokątne cukierki orzechowe oblane czekoladą, opakowane w złotą folię z orzechem ;D Niestety dawno się już z nimi nie spotkałam :(

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję jako - puszka
    Email – paulina.domoradzka@gmail.com
    Notka na blogu – NIE
    Informacja w pasku bocznym - TAK - http://zapiski-grafomanki.blogspot.com/
    Dodałam do blogrolla – TAK – http://zapiski-grafomanki.blogspot.com/p/blogroll.html
    Odpowiedź na pytanie: Czekolada. To jeden z najwspanialszych afrodyzjaków! Pomyśl tylko: czekolada popijana czerwonym winem, truskawki w czekoladzie, płynna czekolada, samo myślenie o niej pobudza zmysły :) Poza tym to najlepszy antydepresant na świecie. Tylko czemu te kalorie zawsze idą nie tam, gdzie powinny (zamiast zmienić miseczkę C na D, to one złośliwie zwężają nam spodnie... ^^ )

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako - rudaa12
    Email – kornelia.wlosiak@gmail.com
    Notka na blogu – NIE
    Informacja w pasku bocznym - TAK . prawa strona na blogu ; www.rudaa12.blogspot.com :)
    Dodałam do blogrolla – TAK , też pasek po prawej stronie, link wyżej :)
    Odpowiedź na pytanie ; Horala orzechowa. Idealnie dla mnie została stworzona. Kocham ją już gdy otwieram papierek, do ust ją wkładam i przez jakieś pół minuty się zajadam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję jako - senninha
    Email – senninha@vp.pl
    Notka na blogu – NIE
    Informacja w pasku bocznym - NIE
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Odpowiedź na pytanie: Moje ulubione słodycze to babeczki! W pierwszej chwili pomyślałam – odpowiedź będzie banalna. Przecież ja kocham wszystko, co słodkie. Ale kiedy zaczęłam zagłębiać się w temacie wiedziałam, że to nie takie banalne i oczywiste.
    Bo babeczki są wyjątkowe.
    A każdy, kogo „ratowały” po ciężkim dniu w pracy, zranionej miłości, czy jakimkolwiek innym niepowodzeniu będzie wiedział o czym mówię!
    Wiadomo też, że to czekolada jest pocieszycielem numer jeden w takim sytuacjach, ale babeczki… no właśnie one mają swój urok!
    Przede wszystkim fakt, że robi się je w kilka chwil. Miesza składniki, piecze i gotowe! I nawet kuchnia nie wygląda, jakby przeżyła Armagedon. To z pewnością jedna z tajemnic babeczek. Jakim cudem przy nich nie bałagani się tak, jak przy innych wypiekach? Ale za to je kocham!
    I za to, że obierane z papierowych papilotek zawsze smakują jakoś lepiej. I za to, że mieszczą się w mojej torebce i potrafią zająć moją córcię na kilka chwil, w których mama może się uczesać i poprawić przed spacerem, by nie straszyć meneli plątających się z rana po parku.
    I za to, że mój mąż często je dla mnie robi. I że dzięki nim zwykła kawa czy herbata zdaje się smakować o klasę lepiej. I za to, że ratują, gdy w domu pustki, a goście w drodze.
    I za to, że jakoś one, solidarnie, bo kobiecu nie dodają mi na wadze żadnych deko więcej! :)
    I oczywiście za smak. A właściwie to przede wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuję jako - Słoneczko
    Email – joanwi@interia.pl
    Notka na blogu – NIE
    Informacja w pasku bocznym - TAK http://bambusowy-raj.blogspot.ro/
    Dodałam do blogrolla – NIE
    Odpowiedź na pytanie: Moimi ulubionymi słodyczami sa M&M's :) Za czekoladą ostatnio za bardzo nie przepadam, ale te drażetki potrafię jeść i jeść.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger