11/25/2012

Jesienne umilacze - kategoria żel pod prysznic



Kategoria: żel pod prysznic.

Mój ulubieniec w ostatnim czasie:

AA SENSITIVE NATURE SPA MANGO nawilżający żel do mycia ciała organiczny ekstrakt z moreli nawilża i wygładza skórę, nadając jej aksamitną miękkość. Dzięki działaniu ujędrniającemu pomaga skórze zachować młody wygląd.




Niesamowicie przyjazny skład kosmetyku oraz piękny naturalny, esencjonalny zapach rekompensuje brak piany:) Żel ma konsystencję przezroczystą, lejącą się - tym samym bajecznie łatwo się go zmywa. Skóra po - jest gładka i nawilżona. Po zastosowaniu żelu nie muszę dodatkowo się balsamować i to jest wielki plus jak dla mnie - albowiem jak większość z Was cierpię na permanentny brak czasu:)
A teraz uwaga - zapach - jest śliczny, naturalny ale nie określiłabym go jako mango - nie jest sticte owocowy. Subtelny i delikatny, utrzymuje się na skórze do dwóch godzin.
Jeśli macie podobne doświadczenie z wysuszającymi żelami to polecam zdecydowanie ale trzeba się liczyć z a) brakiem piany - tzn. minimalną ilością, b) mało owocowym ale pięknym zapachem..


Jeśli mam ochotę pachnieć naprawdę owocowo i słodko to bez rutyny sięgam po:



A jaki jest Wasz ulubiony żel pod prysznic?

7 komentarzy:

  1. Original Source to właśnie moje ulubione ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jaki zapach podoba Ci się najbardziej = mnie najbardzej wanilowa malina:)

      Usuń
  2. Seria nature SPA od AA jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajnie działa na skórę...mimo iż generalnie nie przepadam za AA to fakt ta seria jest super:)

      Usuń
  3. Original Source Mango - mam płyn do kąpieli, który jest wspaniały:) Jako że jak wiesz, nie przepadam za słodyczami na przekór zakupiłam kiedyś płyn czekoladowo-miętowy, aby sprawdzić czy może akurat przypadnie mi do gustu. (czekoladek miętowych nie cierpię!!! i nie lubię jak ciocia mnie nimi na siłę częstuje!) i nie przekonałam się do niego. Za to dzieci miały frajdę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam miętowe czekoladki :)) Dzieci czuły się jak w fabryce czekolady :) jedno z moich marzeń w dzieciństwie - kąpać się w czekoladzie heh:)

      Usuń
  4. Kończy mi się balsam do ciała i po Twoim wpisie coś czuję, że się skuszę na AA !
    Bardzo jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger