11/29/2012

Jesienne umilacze - kategoria: Olejek do ciała


W ramach Malinowej akcji:

http://testykosmetyczne.blogspot.com/2012/11/tag-jesienne-umilacze.html


KATEGORIA - OLEJKI DO CIAŁA


Po niezbyt miłych doświadczeniach z oliwkami na jakiś czas postanowiłam dać sobie spokój z tego typu kosmetykami.. Aż do czasu kiedy poznałam:

Alverde, Aroma, Pflegeol Patchouli Cassis (Olejek do ciała z paczulą i czarną porzeczką)



Aromatyczny olejek do ciała o zapachu paczuli i czarnej porzeczki.
Kompozycja olejów roślinnych ze słonecznika, nasion winogron i nasion czarnej porzeczki czyni skórę elastyczną i nawilżą ją intensywnie. Do każdego rodzaju skóry.
Nie zawiera syntetycznych środków konserwujących, barwiących czy zapachowych. Wszystkie składniki pochodzą z certyfikowanych upraw .

Skład: Helianthus Annuus Seed Oil*, Glycine Soja Oil*, Elaeis Guineensis Oil*, Ribes Nigrum Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil*, Prununs Amygdalus Dulcis Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Vitis Vinifera Seed Oil, Parfum**, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citral**.




Moja opinia:
Rewelacyjny olejek dla tych wszystkich, którzy nie lubią tłustego efektu na skórze jak na przykład po oliwce dla dzieci. Olejek bardzo dobrze się aplikuje dzięki wygodnej pompce, szybko się rozprowadza i jeszcze szybciej wchłania.
Coś dla wielbicieli zapachu czarnej porzeczki..Kochane ten olejek pachnie nieziemsko - z miejsca przenosi w letnie, leniwe popołudnia -piękny, naturalny zapach, który utrzymuje się na skórze na drugi dzień. Już po pierwszym użyciu możemy obserwować dobrze nawilżoną i napiętą skórę. Kupiłam go w ciemno po zachwytach dziewczyn na blogach i damn - jest wart tych ochów i achów :)
Szczerze polecam.



24 komentarze:

  1. przestań kusić... bo dostęp do tych olejków jest co najmniej kiepski :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dobrze powiedziane..trzeba na zakupy do raichu się wybrać jak nic;)

      Usuń
  2. Szkoda, że zdobycie go u nas jest takie trudne;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj szkoda, bo jest jeszcze tyle wspaniałości do odkrycia:)

      Usuń
  3. Szkoda, że nie mogę go sobie tak po prostu kupić w jakiejś drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie - kupowanie przez internet jakkolwiek przyjemne to w tym przypadku jak lizanie cukierka przez celafon:(

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam na allegro a w swojej naturalnej - dotykowo - zapachowej postaci występuje u naszych zachodnich sąsiadów..made in germany niestety:(

      Usuń
  5. Nie mam żadnego olejku w tej chwili, chcę taki!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jak nie lubisz tłustości a pragniesz solidnego nawilżenia plus obłędną aromaterapię gratis:)

      Usuń
  6. Porzeczka musi być ciekawa... niestety nie mam dostępu do Alverde. Ale kusisz!

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie miałam do czynienia z olejkami do ciała. może poszukam. jakby był malinowy to by było idealnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj tak - malinowy to byłby cud,miód i orzeszki:))

      Usuń
  8. uwielbiam ten olejek - gdyby sprzedawali takie perfumy d razu bym kupila:))))))) cudny zapach:))))))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również pozdrawiam:) na perfumy też bym reflektowała:)

      Usuń
  9. też go mam :D ale czeka biedak na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty masz wszystko:)) a kolejka długaa długaśna:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger