11/25/2012

Jesienne umilacze - kategoria: kule do kąpieli


Kategoria: kule do kąpieli

Jeśli myślę o swoich umilaczach nie tylko jesiennych - od razu mam na myśli długie kąpiele w wannie.
Nawet nie wiecie jak ucieszyłam się kiedy zobaczyłam w Biedronce te kule do kąpieli..są absolutnie świetne. Po pierwsze nawilżające, po drugie odżywiające, po trzecie tanie jak barszcz:))


Moim zdaniem nie ustępują wcale kulom z Organique o których pisałam tu http://77fantasmagorie77.blogspot.com/2012/11/kapielowe-smakoyki.html
a których cena potrafi odstraszyć. Efekt jest bardzo podobny - skóra po kąpieli jest wspanialne nawilżona i odżywiona nie wymaga dodatkowej pielęgnacji.. Kąpiel połączona jest z przyjemną aromaterapią.. Tym razem do wyboru jest:

- szampańska róż,
- jeżyna i mango,
- lawenda i pomarańcza,
- limonkowa kawa.


21 komentarzy:

  1. Jeżyna i mango-moze być fajny zapach.
    Ile kosztowały? bo jutro zaliczam Biedronkę i chyba dopiszę je do listy zakupowej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę po nie zajrzeć do biedronki, fajnie, że są tanie, bo jakoś z reguły kule do kąpieli są stosunkowo drogie biorąc pod uwagę, ze używamy je na raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiałam nieraz czemu są aż tak drogie..te są naprawdę świetną alternatywą:)

      Usuń
  3. Jeśli po 4 zł to ja też się skuszę na nie...:)
    Nigdy nie miałam tych kuli...:)
    A to mango...albo pomarańcza bardzo mnie kusi...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) cena zupełnie niewspółmierna do jakości - ja już poluję na następne zapachy:)

      Usuń
  4. ostatnio tak stałam i patrzyłam na nie i myślę chyba nie będą za ciekawe i poszłam dalej :) teraz na pewno po nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym je wypróbowała :)
    Zapraszam na mój blog jeśli oczywiście masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dzisiaj byłam w Biedronce i zastanawiałam się nad nimi, ale zrezygnowałam, bo nie byłam pewna. Jednakże chyba w nie zainwestuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) chociaż jedną na spróbunek a potem zobaczysz:)

      Usuń
  7. Świetnie wygladają, tak kolorowo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. :) fajne są ..wczoraj zaliczyłam kąpiel w limonkowej - kawie i było super:)

      Usuń
  9. a kiedy wyniki rozdania?:) nie wiem, czy mam się już cieszyć czy nie...:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już są...tym razem się nie udało...ale to nie koniec atrakcji;)

      Usuń
  10. Muszę się zaopatrzyć w takie kule!
    A tak jeszcze... bardzo dziękuję za życzenia imieninowe, które pozostawiłaś na moim blogu - spróbuję dotrzeć do nich zaraz...:) Najpierw przeglądam sobie tutaj notki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) kiedyś były takie pierniczki Katarzynki dlatego zawsze pamiętam o imieninach Kaś:)

      Usuń
    2. Heh, faktycznie, pamiętam te pierniczki:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger