11/09/2012

Tag: Liebster Award = czyli parę pytań do..

Dzięki Balbince Ogryzek

http://balbinaogryzek.blogspot.com/



otrzymałam zaproszenie do zabawy:




Zasady:

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Pytania Balbinki:
1. Wolisz koty czy psy i dlaczego? - Psy - wydaje mi się że rozumiem język psi:) Poza tym uwielbiam chodzić na długie spacery z moją Bellą i nikt nie potrafi mnie tak szybko rozśmieszyć i odstresować jak moja niunia:)
2. Najwięcej czasu i uwagi poświęcasz pielęgnacji włosów, ciała czy twarzy? = Twarzy - latka lecą a twarz owszem powinna być kroniką naszych dziejów ale żeby tak zmarszczki;) Na dodatek mam cerę problemową - dokuczają mi naczynka, przesuszenie i takie tam - więc najbardziej skupiam się właśnie na buzi.
3. Najwięcej pieniędzy wydajesz na kosmetyki kolorowe czy pielęgnacyjne? - W tagu "ile warta jest moja twarz" wyszło że jednak na kolorowe..cenię sobie nie tylko dobrą jakość ale głównie czy są dla mnie nieszkodliwe.
4. Czy starasz się pielęgnować ciało nie tylko z zewnątrz ale i od wewnątrz? - Staram się uważać na to co jem i pić dużo wody, ziół i herbatek owocowych, unikam kawy i czarnej herbaty. Zawsze też posiłkuję się jakimiś suplementami typu skrzyp, drożdze czy witaminki.
5. Ulubiony zapach kosmetyku? - słodki ale nieprzesłodzony z pikantą nutką:)
6. Gdybyś mogła wymarzyć sobie jedną zmianę w wyglądzie za pomocą czarodziejskiej różdżki, co by to było? - chciałabym nie mieć wady wzroku i móc nosić wszystkie okulary przeciwsłoneczne..
7. Czy używasz kosmetyków naturalnych, a jeśli tak, to czy Ci służą?Tak używam -zależy co - bo na przykład wiele krzywdy robią mi zawsze kwasy owocowe wysoko stężone..Lubię kiedy chemii jest jak najmniej.
8. Twoja ulubiona fryzura? Kucyk i jego różne warianty - podobają mi się takie warkocze jak Ty masz ale mam dwie lewe ręce:)
9. Najlepsza podróż, którą odbyłaś? autostopem za czasów studenckich z moją przyjaciółką, Nic się temu nie może równać ..te wspomnienia ..ehhh
10. Twoje hobby? -ostatnio blogowanie:)
11. Największe marzenie? - być szczęśliwa:)



Moje pytania to:
1. Ulubiona piosenka?
2. Wymarzony prezent pod choinkę?
3. Szklanka jest w połowie pełna czy pusta?
4. Jaki jest Twój największy grzech kosmetyczny?
5. Kupować czy zdobywać?
6. Jaki zapach przenosi Cię do najszczęśliwszych czasów?
7. Twój największy freak, bzik czyli Twoje prywatne osobiste szaleństwo?
8. Podróż marzeń?
9. Książka i film, który Twoim zdaniem warto przeczytać/obejrzeć?
10. Twoje największe wyzwanie?
11. Jak nazywałby się film o Tobie i kto by grał główną rolę?

Widziałam że wiele z Was bierze już udział w zabawie tak więc nie chcę się powtarzać. Jeśli nie brałyście udziału to do zabawy zapraszam:


Agata pisze

Bery

Carmustinee


Pasje rozmarzonej skrzypaczki

17 komentarzy:

  1. autostopem?! ale ekstra! niegdy nie miałam takiej przygody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że zabrzmię jak dinozaur ale to były naprawdę inne czasy..poznanie tysiąca miejsc, ludzi którzy otworzyli przed nami swoje serca...jest co wspominać:)

      Usuń
  2. Dzięki za zaproszenie - postaram się w najbliższym czasie odpowiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie bardzo miłe wyróżnienie:*

      Usuń
    2. W takim razie bardzo mi miło Agatko:)

      Usuń
  3. Życzę, abyś była szczęśliwa i dużo się uśmiechała:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak miło :) wiesz co - właśnie się uśmiecham od ucha do ucha:) Dziękuję i wzajemnie Kayah:)

      Usuń
  4. Miło mi Ciebie poznać...:)
    Bardzo fajne odpowiedzi na zadane pytania...:)

    Oczywiście dodałam Cię do obserwowanych...:)
    Pozdrawiam...:)

    http://otulona-zapachem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. na suchą skórę głowy polecam
    http://www.doz.pl/apteka/p57770-Cerkogel_30_zel_pielegnujacy_do_skory_glowy_50_g

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo...wypróbuję ..miałam z tej firmy i serii krem do stóp i byłam zadowolona:)

      Usuń
  6. Dziękuję za wyróżnienie :) odpowiem z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o i tutaj tag, wszedzie tagi:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że tag opanował blogi :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger