10/06/2012

TAG: Ile warta jest Twoja twarz?

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ zostałam po raz pierwszy w życiu otagowana przez kochaną Istotę o pięknym licu i jeszcze piękniejszym wnętrzu Anyahblog.pl Tytuł posta brzmi Ile warta jest Twoja twarz? nasuwa mi się odpowiedź- tyle ile razy się uśmiechniesz:)) ale to powiedzmy sobie niezbyt szczere, albowiem żeby wyglądać jako -tako i nie straszyć ludzi w pracy trzeba się trochę postarać. A żeby wyglądać promiennie i olśniewająco naturalnie to już nawet trochę bardziej się starać trzeba. Sama jestem ciekawa jaki rachunek wystawi mi moja twarz:). Dzięki Aniu kochana:)))
Mamy tutaj: 1.Puder Benefit, Hello Flawless - 120 zł 2.Revlon color stay - 50 zł 3.Benefit The Porefessional-140 zł 4.Benefit Hoola- 140 zł
oraz: 1.IsaDora, Perfect Shade Liner - kredka do oczu czarna - 40 zł 2.Benefit Cosmetics Instant Brow Pencil - medium- 90 zł 3.Cienie do powiek Revlon ColorStay 12 Hour-50 zł 4.Benefit Velvet Eyeshadow Leggy-70 zł 5.BeneFit, Eye Bright- 80 zł- 6.Cień w płynie + eye liner Yves Rocher- 40 7.Maybelline Illegal Lenght-30 zł
a na usta skromnie: 1.Rimmel, Lasting Finish Lipstick -Airy Fairy -20 zł 2.Rimmel, Stay Glossy - kolor się zdarł :( -20 zł Suma - 890----JAK TO MOŻLIWE:)ZGROZA od jutra oszczędzam hehee:) moje ulubione słowo - OD Jutra :) Powiem jeszcze tylko, że te wszystkie kosmetyki Benefit zakupiłam na fali radości po makijażu w Sephora gdzie zrobili ze mnie ho ho ho..pobiegłam kupić to wszystko i do dzisiaj próbuje ...:)

4 komentarze:

  1. Ufff jak dobrze, że nie tylko jak mam tak w główce nabimbane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ajj bolą oczy od samego patrzenia..taki spis to prawie jak spowiedź i to bez rozgrzeszenia:D że tak powiem = "samo się" nazbierało :)

      Usuń
  3. Ależ jesteś kosztowna! ;)
    Buź :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger