10/11/2012

Październikowy Shiny Box

Właśnie tak wygląda moje białe październikowe pudełeczko. Jest w nim: 1. L'OCCITANE - mleczko do ciała, Masło Shea, miniatura - 75ml 2. L'OCCITANE - nawilżające mydło, Masło Shea - Werbena, produkt pełnowymiarowy 3. DELIA - błyszczyk Acitve Calcium, produkt pełnowymiarowy 4. DERMEDIC - żel wyszczuplający, eliminujący cellulit, produkt pełnowymiarowy 5. DERMEDIC - żel pod prysznic eliminujący cellulit, produkt pełnowymiarowy Kosmetyki Dermedic to zestaw promocyjny, z serii limitowanej - Celluend Expert. Po pierwsze aż cztery pozycje to produkty pełnowymiarowe. Po drugie akurat to pudełko jest skrojone na moje potrzeby i jestem cała happy, że wykorzystam dokładnie wszystko. Jedynie błyszczyk Delii jest ciut za ciemny ale coś się pokombinuje - z drugiej strony intryguje mnie ten "active calcium"

7 komentarzy:

  1. Z chęcią poczytam więcej o tych produktach, tym bardziej, że nie znam, poza markami tych konkretnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe pudełeczko - życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie jestem przekonana co do produktów zwalczających celulit - jakoś podchodzę z rezerwą do nich, ale sama też mam to pudełko, więc będę próbować ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger