10/09/2012

Październikowy GlossyBox

Dzisiaj dotarło do mnie pudrowo - różowe pudełeczko a w nim pomysł na domowe spa. Czytałam, że zawartość pudełeczka w tym miesiącu znacznie się różni więc postanowiłam pokazać co mam ja:). Generalnie podoba mi się idea niespodzianki więc jestem zadowolona.
1. MOOYA - maska +serum Organic Duo Actic Treatment- ja mam Perły a więc gładkość i jedwabistość 2. Pat&Rub - stymulujący piling do ciała z soli, cukru, olei i oleków 3. Organique - marokańska glinka do twarzy 4. Argan&Goats - soap bar 5. Rene Futerer - Karite - maseczka do włosów suchych 6. FreshMinerals -DuoLuxe -podwójny błyszczyk/kolor rudo-brązowo - barwy jesieni

5 komentarzy:

  1. Widziałam inną zawartość glossyboxa i zdecydowanie Ty lepiej trafiłaś :) ja mam kod rabatowy na 1 pudełko i ciągle zwlekam z kupnem aż trafię na coś co mnie zachwyci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też oglądałam inne pudełeczka i mogło być gorzej:) u mnie wszystko w porządku tzn. glinka się nie rozsypała a peeling był dobrze zakręcony. Pewnie poczekaj na coś extra - ja mam subskrypcję jeszcze do grudnia :)

      Usuń
  2. Bardzo, bardzo ciekawe produkty, ogromnie jestem ciekawa opinii na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie mogę się przekonać do płatnej subskrybcji. Shiny dostaję i tak mi pasuje, ale 50 zł za pudełko wolę schować do świnki skarbonki i uzbierać na upatrzone perfumy :)) Zawartość fajna, maskę posiadam, bo wygrałam u glossy w konkursie. Ach i niedługo postaram się choć odrobinkę wywiązać z TAGU, choc ostatnio z wolnym czasem u mnie ciężko.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger