10/23/2012

Mini - mini Lancôme

Oto co znalazłam w wirtualnej "garderobie" Lancôme na fecebooku:




W mini paczuszce znalazły się:
1.Rénergie Yeux Multiple Lift -5 ml /krem pod oczy/
2.Genifique Youth Activator - 7 ml /serum odmładzające do twarzy/
3. Hypnose Star - 2 ml /maskara do rzęs - noir midnight/
4.Teint idole ultra 24 h - 5 ml /podkład - Nr 03 -beige diaphane/
5. Rouge in love - 0,25 g/pomadka Corail in love/
6. La vie est belle - 1,5 ml/ próbka perfum/



To jedna z moich ukochanych marek - głównie za krem Hydra Zen Neurocalm - miałam raz co prawda ale doznania z jego stosowania zapamiętałam chyba na całe życie.
Tak więc mimo iż są to mini produkty to cieszę się tym bardziej, że to już drugi mój konkursik Lancôme w którym coś wygrałam (wcześniej był to zestaw Genifique o którym pisałam w projekcie denko).

13 komentarzy:

  1. Gratulacje, świetna marka i super kosmetyki, nawet jeśli miniaturki...
    Miłego używania i zadowolenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślę..dziękuję bardzo postaram się szczegóły opisać dokładnie:)

      Usuń
    2. Na pewno poczytam, dla potwierdzenia jakości marki...

      Usuń
  2. Super, ciekawi mnie podkład. Nigdy nie miałam lancome, a La vie est belle pachnie tak, że na samo wspomnienie mam ciarki na plecach ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm moje pierwsze wrażenie odnośnie La vie to że to taki ciepły zapach - otula ciepłą otoczką:) co do pokładu to nie wiem czy jednak o ton niezaciemny - ale się pobawię w malarza:)

      Usuń
    2. U mnie aplikacja tej zabawy nie banglała. Buuuuuuuu, a może tez by mi się fartło :( zapach podoba mi się bardzo, jest słodki, ciepły (to dobre słowo) i tak przytulny, że aż chce się żyć. Życie z nim jest piękne, ja jednak kuszę się na Małą Czarną Guerlain, a że współpracuję sobie z iperfumy pl, to zapach juz wkrótce zagości w moich zbiorach. Hahahaha jedno z marzeń się spełni ;) Grono pbserwatorów Ci rośnie z dnia na dzień. Moja Ty ulubienico

      Usuń
    3. TO super Anyah bo się trochę martwiłam o Twoje tynki heehee Moja Ty kocia zalotnico:))

      Usuń
  3. Gratulacje! Fajnie jest coś wygrać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. szczęściara!chetnie podklad przetestowalabym - czekam na Twoja recenzje!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger