10/25/2012

maseczkomanii ciąg dalszy

W ramach projektu PAŹDZIERNIK MIESIĄCEM MASECZEK, którego inicjatorką i główną dowodzącą jest Malina http://testykosmetyczne.blogspot.com/2012/09/tag-pazdziernik-miesiacem-maseczek.html//

w odsłonie:

Skin Targetters Expert Pure Detox Mask- Intensywna maseczka oczyszczająco-detoksyfikująca





Producent pisze że maska to :
Prawdziwy powiew świeżego powietrza i źródło blasku, który tchnie nowe życie w twoją skórę.
Formuła o potrójnym działaniu.
Maseczka oprócz właściwości oczyszczających i detoksyfikujących oferuje również skórze optymalne nawilżenie, wszystko po to aby przywrócić jej niespotykaną dotąd gładkość.
Ściągający, oczyszczający i matujący ekstrakt z Pniarka Lekarskiego – grzyb Fomes officinalis – w widoczny sposób redukuje widoczność porów skóry i gwarantuje trwały matujący efekt.. Koktajl witamin C i E, cenionych ze względu na właściwości antyoksydacyjne i oczyszczające pomaga oczyścić głębokie warstwy skóry.Pochodne naturalnych cukrów mają zdolność wiązania wilgoci z atmosfery, dynamizując naturalny proces nawilżania i wygładzając powierzchnię skóry.

Tuż po aplikacji faktura skóry ulega natychmiastowemu przeobrażeniu!

81% kobiet przyznało widoczne udoskonalenie faktury skóry.
71% potwierdziło, że skóra odzyskała zdrowy i klarowny koloryt,
Po miesiącu stosowania, 81% kobiet przyznało, że skóra jest oczyszczona, a 77% że jest pełna blasku.


Konsystencja: Soczysty kremowy żel

Silnie odświeżająca konsystencja otula skórę aksamitnym woalem miękkości. Turkusowy krem-żel po aplikacji nie zasycha pozostawiając uczucie nawilżenia, elastyczności i komfortu.

Sposób aplikacji: Stosowanie maseczki raz lub dwa razy w tygodniu. Aplikuj kosmetyk cieniutką warstwą na oczyszczoną skórę twarzy. Pozostaw na 5 do 10 minut. Następnie wykonaj opuszkami palców delikatny masaż i usuń nadmiar kosmetyku chusteczką lub płatkiem kosmetycznym. Ja miałam próbkę 5 ml i starczyła mi na jakiej 8 razy!!! więc bardzo wydajna.


Moje wrażenia:
Powiem szczerze - maseczka idealna - skóra faktycznie promienieje, wygląda zdrowo, widocznie zmniejszyły się pory a naczynka na policzkach przybladły również znacznie, skóra jest napięta i gładziutka = słowo daję z 5 lat mniej hehe.. Delikatny subtelny zapach przyczynia się do równorzędnej aromaterapii = nie powiedziałabym że to turkus - delikatny odcień zieleni - żałuję, że nie zrobiłam zdjęcia w użyciu - nie pomyślałam :(
Bardzo, bardzo jestem zadowolona z tej maseczki - cena na pewno jest duża ale moim zdaniem warto bo efekt jest naprawdę super.
psss przepraszam za jakość zdjęcia ale robiłam go o 5 rano:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger