10/12/2012

Konkurs dla chcących wiedzieć więcej

Czy lubisz słowo DLACZEGO?
Czy zastanawiasz się czasem nad rzeczami zupełnie dziwnymi? na przykład dlaczego mleko sprzedaje się w prostopadłościennych kartonach a coca- colę w cylindrycznych? dlaczego modelki zarabiają więcej niż modele? dlaczego męskie koszule zapina się na lewą a damskie na prawą stornę? dlaczego w deszczowe dni taksówkarze kończa pracę wcześniej?

Jeśli tak mam dla Ciebie propozycję na wieczór z książką
Roberta H. Franka - "Dlaczego piloci kamikadze zakładali hełmy?
Czyli ekonomia bez tajemnic".

Jest to bardzo ciekawa pozycja z pewnością poruszająca nasze horyzonty, wywołująca jednocześnie zdumienie i uśmiech.

Jako, że nie samą wiedzą człowiek żyje i mamy październik - miesiąć maseczek mam dla Was :
1. Ziaja - Maseczka różana - maseczka młodości z kwasem hialuronowym/naturalnie odżywia każdy rodzaj skóry/
2. Perfecta - Beauty Mask - koktajlowa maseczka S.O.S na twarz i pod oczy /rozświetlająca - dla cery zmęczonej i niedotlenionej/
3. Bielenda - Idealna pielęgnacja -GRANAT - peeling do stóp (1) + krem do stóp (2)
4. próbka 3 kroków Clinique
5. Body Club - Coffee beans - sól do kąpieli o zapachu kawy.





Konkurs trwa od 12 października do 27 października 2012 do północy. Wyniki ogłoszę 29 października 2012 roku na moim blogu.
Biorąc udział w konkursie uczestnik akceptuje niniejszy regulamin:
a) w konkursie można wziąć udział tylko raz
b) trzeba być publicznym obserwatorem mojego bloga
c) dodać mój blog do blogrolla lub notatkę na temat konkursu
d) podać swój adres e-mail
e) dokończyć myśl

W jesienne wieczory najbardziej lubię.....



Nagrodzona zostanie osoba wybrana przeze mnie. Ja jestem sponsorem nagród i wyślę je do zwycięzcy.
Wysyłka nagrody odbędzie się za pośrednictwem Poczty Polskiej w przeciągu 3 dni na mój koszt.

19 komentarzy:

  1. no proszę i maseczki są! powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maseczki powinny cieszyć się powodzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś nie bardzo się podoba nagroda, mówi się trudno :) Dziękuję

      Usuń
  3. Odpowiadając na 1 pytanie ostatnio zaczynam mniej lubić słowo dlaczego ponieważ moja 2,5 letnia bratanica namiętnie zaczęła go nadużywać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ajj znam ten ból:) faktycznie może być irytujące:)

      Usuń
  4. ech te dziady listopady - byle do wiosny, prawda Kochana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy ja akurat lubię jesienne klimaty - na wiosnę zawsze mam depresję:D

      Usuń
  5. Moją ulubioną jest Hydro, później Delicate. Tej nowej byłam ciekawa. Nie zawiodłam się, ale nie pobiła pozostałych.
    Nowy avatar, ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się
    Obserwuję jako Ewka501
    Baner http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/
    E-mail: ewka501@op.pl
    W jesienne wieczory najbardziej lubię przeczytać jakąś dobrą książkę z kubkiem ciepłej czekolady. Moim sposobem na jesienne wieczory jest też testowanie kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zg się dodałam cię do blogrola obserwuje klemcia2001@gmail.com
    my-style-on-the-world.blogspot.com
    W jesienne wieczory najbardziej lubię zająć się swoim hobby , porobić bransoletki poscrapować i wiele więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rozdanie, podobno ta książka jest świetna! :) Niestety nie mam jak się zgłosić, bo nie mam bloga...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu nic nie szkodzi że nie masz bloga, zapraszam do zabawy:)

      Usuń
  9. W takim razie zgłaszam się! :)

    obserwuję jako Katarzyna
    gogunia3@wp.pl

    W jesienne wieczory najbardziej lubię leniuchować...
    Pod miękkim kocem calutka się schować
    I z nosem w książce herbatkę pyszną pić -
    O tak, w te wieczory ja zaczynam żyć!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. W jesienne wieczory najbardziej lubię gorącą herbatkę z cytrynką:)

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuje jako qbritneyq
    notka: http://happinessforgirl.blogspot.com/2012/09/rozdania.html
    mail; ewawrob99@interia.pl
    W jesienne wieczory najbardziej lubię.. długą kąpiel w wannie wypełnionej po brzegi wodą. Zapach mojego żelu waniliowego, kubek herbaty z miodem i jakiejś książki oraz uczucie tego, że na mojej twarzy maseczka walczy z niedoskanołościami :) Te wiieczory są najlepssze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie cierpię jesieni, zimy nienawidzę. Obudzę się wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako axi_1099
    alex_1000@interia.pl
    notka: http://kres-czasu.blogspot.com/2012/10/rozdanie-u-esy-floresy-fantasmagorie.html (nie jestem dobra w pisaniu takich notek ;))

    W jesienne wieczory najbardziej lubię... zwinąć się w kłębek na łóżeczku w ulubionym cieplutkim stroju, z kubkiem pysznej herbaty owocowej (lub czerwonej) i dobrą książką (no dobra, z dobrym romansem historycznym...) oraz muzyką w tle ;) Najlepiej niech to będzie metal symfoniczny ^.^

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Patrycja Miczek
    Blogroll po lewej stronie na pasku bocznym: http://womancosmeticsreccomending.blogspot.com/

    E-mail: cosmetics.reccomending@gmail.com

    W jesienne wieczory najbardziej lubię ... siedzieć pod kocykiem, pić gorącą herbatkę i czytać książki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger