9/06/2012

sierpniowe denko

Bardzo podoba mi się idea "denek" - zbieranie pustych opakowań po zużytych kosmetykach działa mobilizująco i motywująco również na mnie. Dodatkowo te zapiski pozwalają odświeżyć pamięć o zakupionych bublach i perełkach. Tak więc oto moje pierwsze dzieło :)

nr. 1

Krem do stóp CERKODERM 30 
OPIS PRODUCETNA:Krem zawiera połączenie 30% mocznika oraz kwasu glikolowego. Działa złuszczająco oraz likwiduje objawy nadmiernego rogowacenia. Zalecany do pielęgnacji szczególnie szorstkiej, zrogowaciałej skóry pięt i łokci. Intensywnie nawilża oraz natłuszcza skórę.

SKłAD: Aqua, Urea, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii, Glyceryl Monostearate, Petrolate, Mineral Oil, Cetareth-20, Propylene Glycol, Sodium Lactate, Glycolic Acid, Propylene Glycol Soyate, Glyceryl Linoleate, Glyceryl Oleate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben.
Moja ocena kremu: dobry - Zakupu dokonałam z polecenia farmaceutki: szybko się wchłaniał, nie zdział jakiś cudów ale dobrze nawilżał. Czy kupię ponownie - raczej nie bo lubię próbować różnych kremów do stóp.



nr 2. 
Callus & Hard Skin Reducing Cream, Krem redukujący zgrubienia i zrogowacenia skóry (Scholl) 

Ach co to miał być za krem ..obietnica producenta to łagodna redukcja zgrubienia i zrogowacenia skóry w zaledwie 7 dni. I naturalne składniki zmiękczające i że się łatwo wchłania, hipoalergiczny na dodatek
miał być a jest...według mnie produkt niegodny marki Scholl - nawet nawilżanie mu nie wyszło nie mówiąć już o redukcji zrogowaceń. Poza tym był tłusty i trudno się wchłaniał, niezdatny to aplikacji dziennej. Na pewno nie kupię ponownie.



nr. 3 Be beauty peeling do stóp 

Wygładzająco - regenerujący peeling do stóp o kremowej konsystencji i zapachu owoców cytrusowych skutecznie regeneruje i odżywia szorstką, suchą i popękaną skórę stóp. Według producenta:
- Naturalny pumeks posiada silne właściwości ścierające, usuwa stwardniałą i szorstką skórę stóp
- Witaminy A i E regenerują, odżywiają i zapobiegają rogowaceniu skóry
- Masło Shea przywraca elastyczność, nawilża
- Allantoina VC nawilża, reguluje procesy złuszczania naskórka, łagodzi podrażnienia
- Wosk pszczeli i gliceryna działają natłuszczająco i ochronnie, zmiękczają i nawilżają.
Źródło: www.bebeautycare.pl

Według mnie całkiem niezły zdzieraczek za tą cenę. Kupiłam go w Biedronce zachęcona opiniami blogowiczek i nie żałuję. Dzięki temu peelingowi stopy były dobrze przygotowane do kremu a dzięki sporej zawartości pumeksu oprócz wiadomego efektu ścierania naskórka zyskało się także efekt mini masażu:) Bardzo pozytywnie = ale czytałam że weszła już nowa wersja podobnież gorsza ale nie miałam jeszcze okazji przetestować. W każdym razie = ten ma u mnie solidne 4+ (zapach chemiczny niestety).



 nr 4. Hydra Zen Neurocalm Krem relaksujący na dzień dla każdego rodzaju skór - NIESTETY TYLKO PRÓBKA 5ML

Soin Hydratant Apaisant Anti-Stress/Soothing Anti-Stress Moisturising Cream Opis:


 Działanie według producenta:

Hydra-Zen - Podwójny efekt pielęgnacyjny: niwelowanie stresu skóry, intensywne nawilżanie.

Hydra: Podwójne działanie nawilżające dzięki zawartości glicerolu, Miodu i Aminokwasów co daje krótkoterminowe nawilżanie oraz olejków zbożowych bogatych w kwasy tłuszczowe niezbędne w procesach nawadniania komórek, które nadają skórze długotrwały efekt nawilżania.

Zen: Działa kojąco i antystresowo. Acticalm/TM to kompleks łagodzący stres skóry (wyciąg z płatków róży, irysa i pochodne aminokwasów, Witamina E działanie przeciw wolnym rodnikom, Magnez stymuluje metabolizm komórkowy, a olejek aromaterapeutyczny nadaje kwiatowo-owocowy zapach.

Efekty: Skóra jest głęboko zrelaksowana, podrażnienia są złagodzone, skóra intensywnie nawilżona, elastyczna, komfortowa i delikatna.
Wrażenie zmysłowej przyjemności przy aplikacji produktu.

Konsystencja

Krem relaksujący na dzień dla skóry suchej: Przyjemna konsystencja wchłania się w kontakcie ze skórą. Skóra staje się nawilzona i ukojona w sposób trwały.
Szóstka oczywiście! nie może być lepiej - doskonałe nawilżanie, przyjemność stosowania, skóra wygląda na zrelaksowaną. Jest tylko jedno małe ale ...ta cena - jak dla mnie nie do przejścia jak na krem - ale ale nie ma co płakać bo mam jeszcze dwie próbki :)) Polecam jak najbardziej - minusów nie stwierdziłam.



nr 5 Palmolive, Thermal SPA, Beauty Soft

 Skład: Aqua, Sodium C12-13 Pareth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Sulfate, Parfum, Sales, Glycol Distearate, Cocamide MEA, Sodium Benzoate, Sodium Salicylate, Polyquaternium-7, Citric Acid, Poloxamer 124, Laureth-4, Tetrasodium EDTA, Benzophenone-4, Hippophae Rhamnoides Oil, Citrus Aurantium Dulcis Oil, Buthylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, CI 16255, CI 47005.

Żel z ekstraktem z rokitnika i olejkiem ze słodkiej pomarańczy. Pozostawia skórę promienną i ożywioną. Linia Thermal SPA nie tylko delikatnie oczyszcza, wygładza, ujędrnia i nawilża skórę, ale także pomaga usunąć zmęczenie i napięcie. Skóra staje się odnowiona i zregenerowana, a kojące zapachy pozwalają odzyskać harmonię ciała i duszy - to oficjalna wersja.
Według mnie zapach faktycznie przyjemny i dość intensywny - pozostawał w łazience po prysznicu przez jakiś czas bo na skórze praktycznie nie było go czuć. Patrząc na skład wydaje się że jest całkiem przyjazny ale ja miałam wrażenie śliskiej skóry i to bynajmniej nie dzięki olejkom...Nie wiem co z nim jest nie tak ale nie kupię ponownie




nr 6. 
Mleczko do ciała do skóry bardzo suchej, podrażnionej ZIAJA

Opis producenta:
Delikatnie natłuszcza i zmiększa nawet bardzo suchą skórę.
Przywraca równowagę hydro-lipidową naskórka.
Działa poprzez intensywną regenerację.
Wyraźnie zmniejsza nadwrażliwość skóry.

To była jedynie mała próbeczka dodana do jakiejś gazety ale już na pierwszy rzut/oka? nie zauważyłam jakiegoś super - hiper nawilżenia..ale jak mówię to mało maluśko było jak na moje potrzeby.

nr 7 

Pat & Rub, Home Spa, Bogaty balsam do dłoni

Skład: Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Water, Cetearyl Glucoside, Cetearyl Alcohol, Decyl Cocoate, Isostearyl Isostearate, Lycium Barbarum (Goji) Fruit Extract, Glyceryl Stearate, Glycerin, Betaine, Mangifera Indica ( Mango) Seed Butter, Vitis Vinifera Seed Oil, Oenothera Biennis Oil, Sodium Stearoyl Glutamate, Sodium Phytate, Xanthan Gum, Tocopherol, Beta-Sitosterol, Squalene, Parfum, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Citral, Limonene, Linalool.


Postanowiłam zaszaleć i kupić sobie super krem do rąk (w ramach wynagrodzenia siebie za coś ale nie pamiętam za co) 
Miał być idealny i stworzony dla mnie... : 
Opis według producenta: Bogaty balsam do dłoni odżywia, nawilża, koi i naprawia skórę. Zarówno pielęgnuje, jak i pozwala na chwilę odprężenia. Zawiera kilka substancji o właściwościch naprawczych i zwalczających wolne rodniki oraz kombinację olei i maseł roślinnych skutecznie odbudowujących warstwę lipidową skóry. Idealnie się wchłania. W naturalnym balsamie do rąk znajdują się substancje ochronne, które zabezpieczają skórę dłoni na długie godziny.
Pachnie słodko i cytrusowo. Aromat jest mieszaniną olejków eterycznych.

Okazał się totalnym bublem - numer jeden na mojej liście - NIGDY WIĘCEJ..szczerze mówiąc to ordynarny glicerynowy krem - tłusty, słabo wchłaniający się. Bardzo słabe nawilżanie (po aplikacji nocnej rano dłonie były wysuszone) i na dodatek obrzydliwy zapach..pod koniec nawet wydawało mi się że zjełczał ale termin ważności był ok. Zniechęciłam się do całej firmy chociaż wiem że sobie ludzie chwalą. No cóż ja na razie nie odważę się nawet próbować czegoś innego.








Tak więc pierwsze koty za płoty. Mam nadzieję, że we wrześniu będzie lepiej bo kilka kosmetyków tylko doknąć ale nie będę oszukiwać:)
eM.





3 komentarze:

  1. Super Denko. Kręcę się wokół Pat & rub, ale jakoś nie mogę się zmotywować, bo boję się drogiej wtopy stulecia :p

    Życzę sukcesów w blogowaniu, we mnie masz wierna czytelniczkę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Anyah ahhhh dziękuje Kochana:) witam u mnie jak widzisz nieco tu pustawo bo nie wiem jeszcze co i jak :) ale żebyś mnie teraz widziałam mam takiego smajla na gębce że mimo godzinnej wizyty u dentysty nie znika muahhh!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzy produkty do stóp??? A mówiłaś, że masz do nich daleko. :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger