9/22/2012

Kominkiem jesień się zaczyna...

Uwielbiam jesień...czekałam na nią z wytęsknieniem przez te długie letnie miesiące..
Uwielbiam ją całościowo - za smaki, zapachy i kolory...







Smaki - tak kolorowo na targu gdzie chodzę co tydzień po świeże warzywa i owoce nie ma nigdy w ciągu roku - śliwki, gruszki, jabłka, papryka, brokuły, bakłażany, pomidory pysznią się jak barwne jadalne kobierce na stołach ...tylko brać..zawsze żałuję, że mam tylko dwie ręce:)

Zapach jesieni kojarzy mi się z dymem, zgniłymi liścmi i ...zgniłymi porzeczkami. Moje perfumy również ulegają transformacji i lekkie, świeże zapachy schodzą na dalszy plan..Teraz jest czas na bardziej pudrowe i zmysłowe, które rozpieszczają moje zmysły. Mój dom też jest przygotowany na godne przyjęcie Pani Jesieni - kusimy aromaterapeutycznymi olejkami, zapachowymi świecami - dzisiaj akurat olejek truskawkowy mam w kominku bo jakoś owocowo mi dzisiaj.

Kolor jesieni to dla mnie był, jest i zawsze będzie BRĄZ- kasztanowy, czekoladowy, kawa z mlekiem, kawa Inka :) ale jak wiadomo diabeł tkwi w szczegółach - więc uwielbiam jako dodatki czerwono- pomarańczową jarzębinę, przygaszoną żółć spadających liści i turkusowe oraz ametystowe dodatki w biżuterii.

Zapomniałam o muzyce..oczywiście też następuje tutaj zmiana niemal tak samo jak w mojej szafie (zmiana lata na jesień i zimę) lekkie podrygiwanki czekają do następnego lata a ja potrzebuję teraz ciepła które dają mi Erykah Badu, Norah Jones, Alicia Keys czy Nina Simon ....tak Jesień jest kobietą..

6 komentarzy:

  1. Ktoś tu lubi jesień :p Moją porą roku jest zima. Moim zdaniem, krótkie dni, długie noce, białe ulice (zima musi być biała),szron, szadź itp. tworzą magiczną aurę, której poddaję się bez reszty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nienawidzę jesieni :( kocham wiosnę i upalne lato gdy jest słońce dopiero czuję że żyję więc teraz powili zapadam w sen zimowy hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. ah Pani Zima i Pani Wiosna:) ja w zimie zawsze choruję a w lato spalam na popiół jak to dobrze, że są 4 sezony i każdy może wybrać coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tu Cię znalazłam:) Ciężko było! Dziękuję za obserwowanie! Będę następna u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też za takie mile słowa w komentarzach:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger