8/17/2012

Początki..
Twórca taoizmu powiedział, że nawet najdłuższa podróż zaczyna się od pierwszego kroku.
To będzie moje miejsce w sieci, gdzie będę chciała podzielić się swoimi myślami, tym co mi się podoba a co nie. W chwili obecnej znajduję się w dość szczególnej sytuacji, czasami czuję że wogóle mnie nie ma. Czuję, że jestem przezroczysta. Czasami wydaje mi się, że nie oddycham. Gdzieś na zakręcie zgubiłam cząstkę siebie, którą staram się odtworzyć wszystkimi sposobami.. Może ten blog pomoże mi odkryć siebie na nowo i znowu zacząć się cieszyć z tych małych rzeczy, z których składa się życie.


2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger